ik heb totaal géén vertrouwen in de MS , ik zou over de hele lengte van de waldorpstraat de plint 'openbreken' dat is nu 1 lange blinde muur , dan bovenop het parkeerdek woontorens of 'mixed use' bouwen ..dan creeer je als het ware je eigen klanten boven de winkels , trouwens toch al aardig het geval er worden rondom de MS zat woningen gebouwd , zo heb je straks dichtbij veel klanten , maargoed rond de Boogaard en de Leyweg is dit ook het geval en daar loopt het ook voor geen ene mtr , in de Boogaard wordt het aantal mtrs winkel volume ook drastisch terug geschroefd en da Leyweg is helemaal op sterven na dood , daar zal ook iets drastisch moeten gebeuren . Het liefst zie ik de hele MS verdwijnen , dan heb je een mooi lap grond waar je wat mee kan . De MS is destijds samen met Alexandrium in RD en villa Arena in AD gebouwd om de vinexwijken van inboedel te voorzien , dat is allemaal klaar en tegenwoordig leggen de meubel boulevards het af tegen bv Ikea ,
Denk trouwens dat de MS het slechtst is van de 3 boven genoemden..Alexandrium het beste ...
Wat misschien nog beter is , is het volume aan winkelruimte met de helft terugbrengen = helft MS afbreken en herontwikkelen . Er is gewoon teveel winkelvolume ....gaat nooit werken ..
Voor The mall of the Netherlands ben ik ook huiverig , gaat daar ook niet werken , ondernemers betalen straks teveel huur voor wat ze omzetten ....
een enkele uitzondering daar gelaten .... moet daar dus waarschijnlijk ook binnen niet al te lange tijd herontwikkeld worden ....ik snap werklelijk waar niet dat een project ontwikkelaar zoiets begint ...
Denk trouwens dat de MS het slechtst is van de 3 boven genoemden..Alexandrium het beste ...
Wat misschien nog beter is , is het volume aan winkelruimte met de helft terugbrengen = helft MS afbreken en herontwikkelen . Er is gewoon teveel winkelvolume ....gaat nooit werken ..
Voor The mall of the Netherlands ben ik ook huiverig , gaat daar ook niet werken , ondernemers betalen straks teveel huur voor wat ze omzetten ....
een enkele uitzondering daar gelaten .... moet daar dus waarschijnlijk ook binnen niet al te lange tijd herontwikkeld worden ....ik snap werklelijk waar niet dat een project ontwikkelaar zoiets begint ...