SkyscraperCity banner

21 - 40 of 2994 Posts

·
HHF user
1,899 Posts
Well done Beholder! Mondriaan college ziet er prima uit, ook al is het sterk symmetrisch, wat dan weer goed aansluit bij het oeuvre van Mondriaan de schilder... Gaat eindelijk dat lelijke grasveld thv Megastores verdwijnen en komt er bovendien een interessant huisvestingsproject aan de overzijde bij, met een evenzo interessante huisvestingsformule. Leuk! :)

·
HHF user
1,899 Posts
Het terrein waarop het nieuwe Mondriaan collega zal worden gebouwd is afgezet. Men gaat beginnen!

·
HHF user
1,899 Posts
Van site AGS (ontwerp):

Zoek de verschillen met render op vorige pagina...

·
Voorbijganger
2,079 Posts
Inmiddels staat er ook een hijmachine/heimachine. Ze zijn ineens wel heel snel begonnen. Ik fiets er iedere dag langs, ik zal binnenkort wel eens een update maken (al valt er nu natuurlijk nog weinig te zien).

Heel slecht dit; maar is het nu heien of hijen?? Het is nog vroeg, daar komt het waarschijnlijk van...

·
Bas
13,661 Posts
Daar achter het station mag ook best wel wat gebeuren, het is er één en al NO GO ZONE, als je naar het winkelcentrum Haaglanden, of wat daar van over is, loopt. Maar vóór het station Hollands Spoor is het altijd wel als vanouds gezellig, ik hoop dat ze daar niet direkt iets gaan veranderen. Toch blijf ik het een onveilige buurt vinden, helaas. Ik stap liever op een ander station in Den Haag uit.

·
Registered
7,717 Posts
^^ je bedoelt de voorkant van het station.....dat is inderdaad niet mijn favo plekje in DH.........overdag is er niks aan de hand trouwens daar op het stations plein.

·
Registered
851 Posts
Hey Michiel, hey Flap...

Dat ziet eruit als 90-100m Michiel, is hier meer over bekend? In september begin ik weer aan de HHS dus ik zal 't de komende jaren lekker van dichtbij zien groeien allemaal! :)

·
Registered
321 Posts
Ziet er leuk uit al die torentjes bij Hollands Spoor. Ik vind het nu al een leuk eruit zien als je met de trein vanuit Rotterdam of Amsterdam Den Haag binnen komt rijden. Die verdichting bij Hollands Spoor zal het stedelijke karakter goed doen. Want die lege plekken die er nu zijn, geven een leeg en onvolmaakt beeld. Weet iemand meer over deze plannen? Wanneer beginnen ze met de ontwikkeling van de plannen en de bouw?

·
Registered
2,003 Posts
Jammer dat dit (zelfs geen kleine) toren wordt... maar er wordt in ieder geval leegte gevuld!

Geen hei-installatie meer te zien: zijn ze daar al klaar mee dan?

Geen topdrukte vandaag!

Coulisse-landschap.

·
Registered
267 Posts
Ze hebben net een hele maand heien erop zitten. Zal waarschijnlijk niet veel uitgegraven worden. Parkeergarages genoeg in de buurt dus zal slechts een kelder komen denk ik.

·
Registered
851 Posts
Ik weet dat de Megastores er nog niet zolang staat, maar wanneer gaan ze dat smerige niet-winstgevende gebouw slopen? :(

·
Registered
7,717 Posts
^^Ik hoop nooit,altijd rustig, grote winkels ,macdonald :) ALTIJD parkeer plaats goed bereikbaar met het OV ,geen vervelende antillianen marocs etc rond hangende 'jeugd' ....heerlijk die megastores.

21 - 40 of 2994 Posts