SkyscraperCity banner

741 - 760 of 803 Posts

·
the double dude!
1,947 Posts
Ja, vind je? Ik vind Schapenatjesduin eigenlijk wel leuk. Je moet niet teveel van dat soort wijken hebben, maar ik hou wel van afwisseling.
Rommeltje , zeker op die mooie plek !
Zonde........

·
Registered
Resident Residence
942 Posts
Alleen nog een doorsteek maken. Komen ook nog 2 flatjes met sociale huurwoningen op het natte schaap, dan is de boel wel compleet. Bron: Arcade wonen
662008

662017

·
Unregistered User
4,231 Posts
Zuiderduinen wordt een verzorgingscomplex toch? :censored:

International School of The Hague ziet eruit als een NAVO kazerne. :rolleyes:

·
Registered
4,005 Posts
Wat een enge dunne balkonnetjes zeg... #zuiderduinen
dart is et mooie van architectuur –die bouwkunde Insluit: als je zou wensen dat visueel een balkon '\gedragen wil worden' dan lost de architect dat in zijn ontwerp op. klassiek met zuiltjes, traditioneel met verjongende consoles, modernistisch met zijborstweringen als schijfjes. een ontwerper DOET er iets mee.
een constructeur legt er alleen een wapeningsstaal bij.

·
Moderator
45,974 Posts

·
Moderator
45,974 Posts
Voordat ze gaan slopen zijn ze nu dus bezig met een betonnen damwand die ze aan het graven zijn, zie de machine in de laatste foto. Ik weet niet of er nog een kelder onder de oude panden zat, maar er wordt in iedere geval voor gezorgd dat er na de sloop alles uitgegraven kan worden. Het zal uiteraard ook nog wel meespelen dat het onderdeel is van de zeereep, met de sloop van de panden mag er ook geen zwakke plek ontstaan in de zeewering.

·
Registered
83 Posts
Het gebouw op de vijfde foto van Momo ziet er erg goed uit. Als de rest ook zo wordt kijk ik er met genoegen naar uit!

·
Registered
1,952 Posts
Gelukkig zijn wij die andere stad aan zee niet. Hoogbouw in het centrum vind ik mooi, maar aan zee heb ik graag een sfeer van weidsheid en natuur. Zeker op die plek van Kijkduin. Dus laat die hoogbouw maar in het centrum. Meningen verschillen en dat is prima.

·
Unregistered User
4,231 Posts
Hoogbouw aan het Scheveningse strand heeft als groot nadeel dat er in de ochtend schaduw op de boulevard en het strand valt.

• Like
Reactions: savornin
741 - 760 of 803 Posts