SkyscraperCity banner

1901 - 1920 of 1962 Posts

·
Registered
354 Posts
CDA en VVD voor het binnenhalen van de gastarbeider. De Pvda voor het tot in het oneindige pamperen, wegkijken/ontkennen van alle problemen en taboeïseren van elk debat over dit onderwerp. De rol die GL laatste jaren een beetje overnam. De partij waar het grootste gedeelte van de studenten op stemt, naar mijn idee.

·
Registered
345 Posts
GroenLinks heeft tot nu toe net zo veel of misschien wel minder effect op het beleid dan de pvv.
Dus om gl dingen aan te wrijven is wel gek.

Nederland is qua immigratie en asiel beleid wel gevangen tussen links en rechts, en dus vrij consequent niksig beleid en vaak het slechtste van beide kanten.

Maar daar gaat het niet om bij kleine projecten...

·
Unregistered User
4,231 Posts
In Den Haag hebben we in de jaren '70 - '80 heel lang linkse colleges gehad. Ik kan echter nergens online een historisch overzicht vinden.

·
Registered
809 Posts
Vind prima geslaagd nog zacht uitgedrukt.
Zeer mooi pand met mooi afwijkende natuurstenen lambrisering / plint, mooie donkere kleur steen, rollaag kaders etc.
Wel een beetje Vinex architectuur maar dan in ieder geval wel kwaliteit. Meer van dit soort blokken graag op de hoeken bij een kruispunt.

·
Gay love is love too
12,260 Posts
Ik vind zowel de plint als de dakrand heel mooi. De kelderramen en de hoofdingang met z'n omlijsting zijn erg mooi uitgevoerd. Fraaie baksteen ook.

Als ik dan toch een klein puntje van verbetering aan mag dragen: een andere kleur van de omlijsting rond de ramen (zoals bij het oudere pand rechts) was mooi geweest.

·
HHF user
2,140 Posts
Een verdieping minder had hier van mij gemogen. Had wat beter aangesloten bij de omliggende panden. Plus het gegeven dat de kwaliteit van vandaag hier in de schaduw staat van de kwaliteit van ca. ruim een eeuw geleden, zie bijv. het pand rechts. Maar goed, verder zeker niet verkeerd uitgepakt. Ben ook benieuwd naar het dakterras, er is immers een balustrade te zien.

·
Registered
987 Posts
View attachment 919249

In dit rijtje past hij qua grootte wel prima.
Als je een foto maakt vanaf de andere kant, met die oude huizen, dan sluit hij weer wat minder goed aan.

Je ziet dit dit soort dubbele setbacks tegenwoordig wel vaker bij herbestemmingen. Ik ben er geen fan van. Een extra verdieping met een setback kan prima. Als je dan nog een extra verdieping wilt doe dat dan volledig, niet met nog een setback. Dan wordt het net zo'n lachende drol.

·
Registered
345 Posts
Ik hou wel van die verschillende lagen.

De foto van de andere kant was al eerder gepost, deze kant ontbrak nog.

·
Registered
Resident Residence
942 Posts
Dit is een hele interessante, bier.

Omgevingsvergunning - Aangevraagd, Televisiestraat 2 tot en met 4 te Den Haag

Algemene informatie
Het veranderen van het pand Televisiestraat 2 tot en met 4 door het invullen van industriefunctie op de 6e verdieping met een Micro bierbrouwerij

Officiële bekendmakingen

Omgevingsvergunning - Aangevraagd, zijde Hofweg in de Passage te Den Haag

Het veranderen en verbouwen van de panden boven de winkels aan de zijde van de Hofweg in de Passage tot 13 woningen

Officiële bekendmakingen

·
Registered
2,837 Posts
Jullie favo project heeft nu ook een projectwebsite:
934656

·
Registered
82 Posts
Extra verdiepinkje, paar dakkapelletjes, wat Franse balkons aan de zijkant en dit misbaksel had er een stuk beter uitgezien naar mijn mening.

1901 - 1920 of 1962 Posts