SkyscraperCity banner

1921 - 1940 of 1962 Posts

·
Registered
The Hague High-Rise
501 Posts

·
Livin' 28-high
1,901 Posts
Bij Fruitweg slopen ze niet; ze renoveren. Beetje vergelijkbare actie als het oude/nieuwe PostNL-kantoor, maar ze vervangen hier ook gelijk de kozijnen & ramen.

·
Unregistered User
4,231 Posts
Dit misbaksel (The Ambassador) zag er beter uit totdat de welstandscommissie aan het woord kwam. Die hebben het gelijk strakker en meer sober gemaakt.

• Like
Reactions: peterdrijver

·
Registered
2,837 Posts
Bij Fruitweg slopen ze niet; ze renoveren. Beetje vergelijkbare actie als het oude/nieuwe PostNL-kantoor, maar ze vervangen hier ook gelijk de kozijnen & ramen.
Om te kunnen renoveren zul je ook dingen moeten slopen toch? Niet het hele gebouw nee, maar zodra er onderdelen (gevel bv) van een gebouw afgehaald worden noem ik het slopen. Als je een beter woord hiervoor hebt hoor ik het graag, dan pas ik mijn vocabulaire aan ;)!

·
Registered
540 Posts
Volgens mij is dat "iets eruit slopen". "Een pand slopen" lijkt me ook niet het geval idd.

·
Registered Abuser
5,410 Posts
Ze lieten hun bier tot op heden volgens mij elders brouwen (zoals vrijwel alle kleine beginnende brouwers). Maar kennelijk gaan ze het brouwen nu zelf doen (of misschien deden ze dat inmiddels al). Ik heb volgens mij hun eerste twee biertjes weleens op. Die waren wel aardig maar niets bijzonders. Zeker geen Kompaan kwaliteit, meer het niveau van een leuke thuisbrouwer, maar daarom misschien juist meer geschikt voor de beginnende bierdrinker. Maar ik zie dat ze inmiddels een hele collectie aan biertjes hebben dus ik moet toch eens op ontdekkingstocht zodra Dry January voorbij is.

1921 - 1940 of 1962 Posts