541 Posts
Brouwerij de Flip (--> Philipsgebouw)
Is maar een ideetje...
Is maar een ideetje...
Neehoor dat is het gebouw waar de urban farm op staat. Maar volgens mij is dit een oude foto en anders is het wel kapitaal vernietigingNee das een paar panden ernaast
Heb je een link met meer info? Ik ben benieuwd naar de originele gebouwen en hoe ze de isolatie e.d. hebben aangepakt.Ik vind dit een mooie voorbeeld van hoe je lelijke portiekflatjes mooi kan opknappen. Sjapoo! View attachment 1049869 View attachment 1049870 View attachment 1049872 View attachment 1049873
Kijk dit vind ik nou een leuk project! Fucking mooie locatie echt top!
JuistAls Corona ooit over is, dan zou een bar hier erg leuk zijn.
Heb je een link met meer info?
Nee dat niet maar ik weet hoe ze er uit zagen vroeger. Misschien kan je ff googlen. Het ligt aan de finnenburgHeb je een link met meer info? Ik ben benieuwd naar de originele gebouwen en hoe ze de isolatie e.d. hebben aangepakt.
Oo je hebt het al gevonden
Met zulke prijzen en op die locatie mag het allemaal wel iets luxer.Volgens mij is deze hier nog niet voorbij gekomen: Duinweg 35, Van Stolkpark, 22 appartementen.
Architect: KOW
Projectwebsite
Prijzen van € 1,1 mio tot € 3 mio.....
View attachment 1050694
Volgens mij is deze hier nog niet voorbij gekomen: Duinweg 35, Van Stolkpark, 22 appartementen.
Architect: KOW
Projectwebsite
Prijzen van € 1,1 mio tot € 3 mio.....
View attachment 1050694
VRESELIJK! Op zo'n fantastische plek (behalve de Iraanse ambassade er tegenover!) zo'n fantasieloos gebouw zetten is niet minder dan een schande!!! Dat mensen hier zoveel geld voor over hebben begrijp ik niet.