Skyscraper City Forum banner
1 - 3 of 3 Posts

·
Administrator
30,132 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Bron: Teletekst

Den Haag krijgt 2 nieuwe festivals
DEN HAAG In plaats van North Sea Jazz komen er twee nieuwe muziekfestivals in Den Haag.North Sea Jazz verhuist naar Rotterdam.De organisatie denkt dat het jazzfestival daar verder kan groeien. Vorig jaar riep de gemeente Den Haag de inwoners op om ideeën in te sturen die de lege plek van North Sea Jazz konden opvullen. Daaruit zijn er twee gekozen: een festival met jazz- en wereldmuziek en een voor experimentele muzikanten. De gemeente Den Haag is van plan per festival 200.000 euro uit te trekken. Voor beide evenementen worden podia in de binnenstad gebruikt. In september is de presentatie van de programma's.

·
Administrator
30,132 Posts
Discussion Starter · #3 ·
^ als ze dat daar ook in het Zuiderpark organiseren hoef je niet eens zo heel veel te veranderen. :)

Ik zat vandaag in het jaarverslag van Rotterdam Festivals te bladeren, maar als je leest hoeveel geld daar weggegeven wordt dan denk ik dat we een aantal daarvan met een gerust hart naar Den Haag kunnen sturen, als die daar vier ton te verdelen hebben. Sommige erg vage bedoelingen ontvangen per bezoeker zo'n €30 subsidie. Volgens mij kun je bij redelijk eental daarvan vraagtekens zetten bij van het nut ervan.

1 - 3 of 3 Posts