SkyscraperCity banner

301 - 319 of 319 Posts

·
Registered
119 Posts
Bij zo’n relatief simpel ontwerp is de kwaliteit van het materiaal extra belangrijk. Ik hoop dat ze hier niet voor de goedkoopste oplossingen gaan, dan wordt dit een prima toren. En anders wordt het een soort Hoge Regentesse. Kan ik op deze plek eigenlijk ook prima mee leven, want het gaat de skyline van Den Haag mooi ‘doortrekken’.

·
Registered
807 Posts
Het is een eigen ontwikkeling project van Stebru dus dan weer je wat je krijgt kwa materiaal gebruik. Alles zo goedkoop mogelijk (logisch) want het raakt rechtstreeks hun eigen portemonnee.
Pluspunten van het totale project vind ik de massa en de ene gevel met die 2 verticale banen. Alle andere gevels hadden niet misstaan in een grauw dorp ergens in Belarus.

·
Unregistered User
4,231 Posts
Pharos vind ik wel grappig.

·
Registered
345 Posts
Die 4 lagen extra op de al zeven laagse laagbouw tussen de twee torens doen het geheel inderdaad een beetje op een zorgcomplex lijken. Had voor het oog beter geweest als ze die verhoging in het tussenstuk bovenop toren 1 hadden geplaatst.

·
HHF user
2,138 Posts
Renders... kijk ook even naar het wit van de beide Monarch 3 torens op de cgi plaatjes en de gevelkleuren van het daadwerkelijke eindresultaat...

·
Registered
11,197 Posts
Wordt wel duidelijk dat in Den Haag mengen van buurten nieuw is...

Vind die entreepartijen niet bepaald royaal of residentiëel ogen overigens. Eerder beetje Hollands Zuinig. En dat terwijl je er wel nog de komende 50+ jaar tegen aan moet gluren.

·
Registered
8,323 Posts
Wordt wel duidelijk dat in Den Haag mengen van buurten nieuw is...
Ja de hele stadscultuur is daaromheen gegroeid.
Veen en zand, plathaags en bekakt haags.
De koffiehuisjes overal omdat Hagenezen wel goed genoeg waren om je tuin of dakgoot te maken maar daar absoluut niet in huis een bakkie of een boterham mochten eten.

Je kan wel "dure" woningen in arme wijken neerzetten maar andersom gaat je nooit lukken.

·
Registered
340 Posts
Die 4 lagen extra op de al zeven laagse laagbouw tussen de twee torens doen het geheel inderdaad een beetje op een zorgcomplex lijken. Had voor het oog beter geweest als ze die verhoging in het tussenstuk bovenop toren 1 hadden geplaatst.
Ik hou wel van zo'n podium, geeft wat meer eenheid.

·
Unregistered User
4,231 Posts
De koffiehuisjes overal omdat Hagenezen wel goed genoeg waren om je tuin of dakgoot te maken maar daar absoluut niet in huis een bakkie of een boterham mochten eten.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Bron?

301 - 319 of 319 Posts