SkyscraperCity banner

1 - 20 of 384 Posts

·
Registered
381 Posts
Weet iemand of er nog voortgang zit in dit gebouw? Als ik het gemist heb op het forum, dan excuses...

·
Registered Abuser
4,872 Posts
Momenteel wordt het winkelcentrum dat hier zit verbouwd. Voor zover ik kan zien zijn er geen tekenen dat men hier op korte termijn nog iets nieuws gaat neerzetten.

·
Registered
381 Posts
Zeker geen verkeerd torentje :) Bedankt voor de reacties/info ;)

·
Registered
381 Posts
Ja klopt, het is idd de kavel ernaast incl. de sloop van dat oude pand. Ik denk dat met het verbouwen van het winkelcentrum werd bedoeld dat dit het enige activiteit is wat bouwen/verbouwen betreft op die locatie...

·
Moderator
44,520 Posts
Eigenlijk wist je wel ergens in je achterhoofd dat het originele torentje net teveel voor het goede was voor studentenwoningen op deze locatie. Het is jammer dat er nu zo'n blok zal komen, maar het was wel te verwachten.

·
Unregistered User
3,675 Posts
Gelukkig, nóg een accublok ! :banana:

The Hague, batterypark of Holland.

·
Registered
381 Posts
Jammer van de toren jah, het was idd wat MOMO zegt teveel van het goede om een 80m hoge toren voor studenten op die locatie te bouwen. Zou wel geweldig zijn geweest ;) Denk dat 70m de max. hoogte is voor nu voor wat betreft studenten torens(DuWo torens) in DH. Ze mogen deze toren van mij wel alsnog tussen DH HS en het Mondriaan pand bouwen ;) En jah dit blok wat er nu komt heeft wel iets, toch nog 16 verdiepingen(hopelijk) :)

• Like
Reactions: Joz

·
Registered
33,340 Posts
^^ 70 Meter is gewoon de grens tot welke je "gewoon" kunt bouwen. Daarboven valt een gebouw onder de veel strengere regels van hoogbouw, en wordt een dergelijk gebouw veel duurder. Dat is economisch gezien niet aantrekkelijk.

1 - 20 of 384 Posts