2,837 Posts
Dat was Flap dusBij het lopen op de stoep botste ik een keer bijna tegen zo’n grote hond op die om het hoekje kwam, door mijn schrikreactie wilde dat beest me aanvallen, zijn baasje kon t net houden.
Dat was Flap dusBij het lopen op de stoep botste ik een keer bijna tegen zo’n grote hond op die om het hoekje kwam, door mijn schrikreactie wilde dat beest me aanvallen, zijn baasje kon t net houden.
Dat gaat straks vast helemaal goed komen bij de opening van de Rotterdamsebaan.![]()
Ja. Alle ongelijkvloerse kruisingen zijn wegbezuinigd. Mercuriusweg/Binckhorstlaan zou een rotonde van 2 verdiepingen worden, de Neherkade/Rijswijkseweg een tunnel.Dacht dat de tunneldosering altijd alleen gold voor tunnels waar je 100 km/u mag?
Zo staat de N14 ook vaak muurvast en daar is de maximale snelheid 70km/u.
Overigens hoef je geen helderziende te zijn om te concluderen dat dit het nieuwe rampenpunt qua opstopping gaat worden van Den Haag.
Droeftoeterbeslissing geweest , de tyfus, wordt een 2e rangs 'oplossing'Ja. Alle ongelijkvloerse kruisingen zijn wegbezuinigd. Mercuriusweg/Binckhorstlaan zou een rotonde van 2 verdiepingen worden, de Neherkade/Rijswijkseweg een tunnel.
Dit zijn leuke voorstellen.Droeftoeterbeslissing geweest , de tyfus, wordt een 2e rangs 'oplossing'
Verkeerd beknibbelen, pfffffffff
Pak nou is uit GVD !!!!!
Daarbij nog lelijke woongebouwen.........Lage parkeerratio, andermans verkeersstromen en geen fatsoenlijk OV. Je moet wel gek zijn om op de Binckhorst te gaan wonen.