SkyscraperCity banner

461 - 480 of 535 Posts

·
the double dude!
1,944 Posts
Die onderkanten van die balkons , onbegrijpelijk, wat is de reden dat dat niet uit 1 plaat beton is ??
Staat niet fraai, rest van t gebouw is wel stoer

·
HHF user
2,138 Posts
En wat zijn deze gaten? Zijn daar de prefab elementen aan opgehangen bij het intakelen? De onderste is in elk geval, fraai is dat overigens ook niet, afgestreken...

·
Hoogvlieger
1,741 Posts
Dat gaat straks vast helemaal goed komen bij de opening van de Rotterdamsebaan. 😕

·
Registered
1,213 Posts
Dat gaat straks vast helemaal goed komen bij de opening van de Rotterdamsebaan.

Ja ik vraag me af hoe dat straks gaat als de Rotterdamse Bahn open is, en het helemaal vast staat op de Binckhorst/Neherkade. Ivm veiligheidsredenen mag er geen file in een tunnel staan en zullen ze waarschijnlijk gaan ‘tunneldoseren’, ofwel een kunstmatige file creëeren voor de toegang van de R’se Baan. Daarmee is de file problematiek op de A13 natuurlijk niet opgelost en schiet de tunnel zijn doel voorbij.

·
Registered
807 Posts
Dacht dat de tunneldosering altijd alleen gold voor tunnels waar je 100 km/u mag?
Zo staat de N14 ook vaak muurvast en daar is de maximale snelheid 70km/u.
Overigens hoef je geen helderziende te zijn om te concluderen dat dit het nieuwe rampenpunt qua opstopping gaat worden van Den Haag.

·
Registered
21 Posts
Dacht dat de tunneldosering altijd alleen gold voor tunnels waar je 100 km/u mag?
Zo staat de N14 ook vaak muurvast en daar is de maximale snelheid 70km/u.
Overigens hoef je geen helderziende te zijn om te concluderen dat dit het nieuwe rampenpunt qua opstopping gaat worden van Den Haag.
Ja. Alle ongelijkvloerse kruisingen zijn wegbezuinigd. Mercuriusweg/Binckhorstlaan zou een rotonde van 2 verdiepingen worden, de Neherkade/Rijswijkseweg een tunnel.

·
the double dude!
1,944 Posts
Ja. Alle ongelijkvloerse kruisingen zijn wegbezuinigd. Mercuriusweg/Binckhorstlaan zou een rotonde van 2 verdiepingen worden, de Neherkade/Rijswijkseweg een tunnel.
Droeftoeterbeslissing geweest , de tyfus, wordt een 2e rangs 'oplossing'
Verkeerd beknibbelen, pfffffffff
Pak nou is uit GVD !!!!!

·
Registered
1,213 Posts
Best ironisch dat de Rijswijkseweg is versmald om minder verkeer door te laten, de R’se baan nu dat verkeer via een omweg en meerdere grote kruispunten over de Binckhorst leidt om uiteindelijk toch weer op de uNeherkade uit te komen.

En de toekomstige bewoners op de Binckhorst zelf krijgen een hele lage parkeer ratio (0,1??) toegewezen maar hebben straks wel dagelijks die file voor hun neus.

Je kan je afvragen wie hier nou echt beter van wordt, ik zou het niet weten...

·
the double dude!
1,944 Posts
Lage parkeerratio, andermans verkeersstromen en geen fatsoenlijk OV. Je moet wel gek zijn om op de Binckhorst te gaan wonen.
Daarbij nog lelijke woongebouwen.........
Nee 'n woonwalhalla wordt 't zeker niet.
Staat werkelijk waar tot nog toe echt 0 moois te gebeuren , treurig gebiedje , had veel potentie, slecht aangepakt.
Sneue boel daar, geforceerd zo goedkoop mogelijk m2 bouwen en dan verkopen alsof het helemaal de bom is .
Ik heb nieuws voor je ......N-O-P-E ........

·
Unregistered User
4,231 Posts
En zodra de bewoners erin zitten beginnen ze er pal naast met de bouw van gebouw twee?

·
Registered
2,837 Posts
Toen ik op de bouwplaats was laatst, sprak ik de uitvoerder. Hij was blij dat zij die andere toren niet gingen bouwen, omdat er praktisch geen ruimte is voor een bouwplaats. Ik ben benieuwd.

Er moet nog een PUK komen en dan waarschijnlijk een WABO procedure. Voordat de hier gaan bouwen zijn we wel even verder (jaartje).

461 - 480 of 535 Posts