SkyscraperCity banner

481 - 500 of 535 Posts

·
Registered
8,323 Posts
Ik weet het allemaal niet meer met dit pandje, sommige muurdelen lijken batchverschillen te hebben van heb ik jou daar; foto1.
Sommige steken uit; tweede foto derde laag rechts?
En die panelen aan de onderkant van de balkons lijken wel leftovers van een ander project. Al zien ze er niet slecht uit of zo.

Als je niet goed kijkt en je loopt er langs dan ziet het er nog aardig uit zoals op foto 1 maar...nee, ik wil best wat positiever zijn dit jaar maar met dit project kan ik dat niet opbrengen ;)

·
Registered
8,323 Posts
Is er niet zoiets als een welstand die na de bouw een rondje om het pand loopt en ff wat dingetjes aanwijst ofzo??

Die stalling onderin is zo donker dat alleen Depla en z'n neukertjes er zich lekker voelen.

·
Registered
The Hague High-Rise
501 Posts
Is er niet zoiets als een welstand die na de bouw een rondje om het pand loopt en ff wat dingetjes aanwijst ofzo??

Die stalling onderin is zo donker dat alleen Depla en z'n neukertjes er zich lekker voelen.
Er hangt nu verlichting (parkeerplaats stond ook al vol trouwens).

Vandaag, oplevering. Laatste keer dat ik foto's kan maken zonder daar (mogelijk) mannen in boxershorts mee te fotograferen ;)

DSC09723 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
DSC09727 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
DSC09733 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
DSC09740 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
DSC09746 by Haagse Hoogbouw, on Flickr

·
Registered
807 Posts
Mooie foto's vooral die met weerspiegeling in het water.
Toch wel een mooie opvulling op een zeer troosteloze plek.
Kwalitatief uitvoeringstechnisch heb ik zo mijn bedenkingen bij het gebouw maar wel weer een flink aantal woningen erbij.

·
Registered
1,508 Posts
Nu hopen dat ze dat verkeersriool rap autovrij maken, of iig versmallen naar 1 rijstrook per richting. Zou er nu niet graag wonen met al dat verkeer.

·
Registered
345 Posts
Autovrij? Ze willen de Neherkade naar mijn weten juist de belangrijkste binnenstedelijke verkeersader maken. Nog geen 3/4 jaar terug zijn er juist banen bijgekomen. Laat de Neherkade maar een soort grootstedelijke verkeersader zijn met straks aan de andere kant van het water veel mooie hoogbouw met aan binnenzijde mooie tuinen, met oa Tuinen Laak, the Stage en de Laak.

·
Registered Abuser
5,410 Posts
Kijk die quintana die post liken dan, die ziet zijn huiswaarde boven de grace uitsteken inmiddels ;)
Dat valt wel mee, doordat ik officieel in het Schipperskwartier woon (al voelt dat door de Rijswijkseweg absoluut niet zo) stijgen de prijzen hier nog niet tot in de hemel. Ze zijn ze zeker omhoog gegaan de laatste paar jaar maar tot pak hem beet 2015 daalde hij juist een aantal jaren op rij (tot ver onder wat ik er ooit voor betaald heb). En ach, een hoge WOZ is alleen leuk als je het wilt verkopen en ergens anders goedkoop kan kopen (dat laatste is een utopie). Anders betekend het vooral dat je meer aan OZB kwijt bent.

481 - 500 of 535 Posts