SkyscraperCity banner

341 - 360 of 458 Posts

·
Registered
Resident Residence
959 Posts
Moet dat ineens schoongemaakt worden omdat die verzameling lapswanzen er tijdelijk intrekt...
Het lijkt op witte boorden die nu schoon zijn gemaakt, dat is hiermee ongewild geaccentueerd met de gelijknamige criminelen die er komen te ZITTEN.

Apenrots heb ik goede herinneringen aan in de gymzaal op de lagere school. Déze Apenrots vangt ook mijn positieve blik als ik dit gebouw zie én daarnaast is het een horizontale skyscraper. Een beest!

·
Unregistered User
4,319 Posts
dat was het parkje. dankuwel. er staat nu blijkbaar een Total benzinestation??
Liep er ook lamgs. Allure heeft het in elk geval niet. Wel intiem, hopelijk, na inrichting buitenruimte. Maar goed, ik heb liever niet dat er te veel meerwaarde aan dat gebouw wordt gehecht.

• Like
Reactions: spartannl

·
Registered
34,272 Posts

·
Registered
7,580 Posts
Bij de NOS staan ook een paar interieurplaatjes. De zaal van de 2e kamer ziet er totaal anders uit dan op de eerdere impressies.

Ik snap dat je voor de 2e kamer eisen aan beveiliging en dergelijke stelt, maar 160 miljoen voor een verbouwing van tijdelijke huisvesting?

·
the double dude!
1,976 Posts
Bij de NOS staan ook een paar interieurplaatjes. De zaal van de 2e kamer ziet er totaal anders uit dan op de eerdere impressies.

Ik snap dat je voor de 2e kamer eisen aan beveiliging en dergelijke stelt, maar 160 miljoen voor een verbouwing van tijdelijke huisvesting?
160 miljoen voor die paar jaar ( zullen er fors meer worden)..
Maar ff .....160mljn
zijn ze leip dan......

·
Registered
766 Posts
Voor die 160 miljoen hadden ze ook wel even een gevelreiniger mogen uitnodigen om die paar voormalige buitenmuren te reinigen.

(C) ANP

341 - 360 of 458 Posts