SkyscraperCity banner

361 - 380 of 414 Posts

·
the double dude!
1,944 Posts
Na de renovatie hoor je ze weer , nou we voorzien hier toch maar geen hoogbouw , dit gezien de ingepompte 160 miljn ..........wordt weer een kutgebouw op een A1 plek.
Waar ik ( denk niet de enige )
150 - 200 mtr in gedachten had.
Schrijf maar op.....

·
Registered
8,323 Posts
Die 160m die ze er in pompen heeft straks nul waarde want niemand gaat dit pand overnemen met deze dure beveiliging onzin. Tenzij je er een ministerie van maakt die beveiliging nodig heeft zoals een buitenlandse zaken oid..... /0

·
Registered
Resident Residence
927 Posts
Kortgeleden nog en niet de eerste keer: Nederland het rijkste land ter wereld (aka de Sinterklaas van Europa en aan EU) Wat is nou 161 miljoen tegenover de tientallen miljarden gratis weg zitten te geven alsof het peanuts is.

Totale kostenplaatje gaat zo tegen de miljard aanlopen met de vertragingen, aanpassingen, nóg duurzamer, uitstel, 1,5m angst, we verhuizen nog niet. Maakt allemaal niks uit want Nederland bulkt letterlijk van het geld, dat blijkt wel!

·
Unregistered User
4,231 Posts
160 miljoen. Ze hadden beter de Apenrots kunnen afbreken en op die plek een vast nieuw huis voor de Staten-Generaal kunnen bouwen. Van het Binnenhof was dan een groot cultureel centrum te maken met museums, theaters, horeca.

·
Registered
807 Posts
Voor 160 miljoen kun je heel wat neerzetten.
Belachelijk maar dan echt belachelijk bedrag.
Owja afschrijving gedurende 5 jaar maakt het nog triester. Schande!

·
Registered
34,008 Posts
  • Like
Reactions: peterdrijver

·
Unregistered User
4,231 Posts

·
Registered
Forum Hadriani
6,058 Posts
Ik heb ook niet het idee dat ze het hele gebouw schoon maken. Lijkt alleen bij de hoofdentree 2e kamer gebeurd te zijn en een paar proefstukjes verderop.

Ik blijf het toch wel een mooi gebouw vinden, maar mag wel helemaal schoon gemaakt worden. Anders zonde.

·
the double dude!
1,944 Posts
'Gold, gold.. everywhere I go I see gold...'

Mooie entree. Goed te integreren in toekomstige nieuwbouw ter plekke.
Wat dacht je van kopie Disrrict e
( plan Eindhoven) . 3 torens fraai van snit. Natuurlijk wel wat hoger dan in het filmpje onder
Weet niet of huidige fundering toereikend is......

·
Registered
Forum Hadriani
6,058 Posts
Nou hopen dat de hele teringbende over 5 jaar op instorten staat anders gaan hobbyclubs weer eisen dat ie moet blijven staan.
Ik wilde net mijn Marklin modelbaan van 36 km naar de rots verplaatsen...

Maar zonder dollen, waarom maken ze het hele gebouw niet even fatsoenlijk schoon. Lijkt net of ze een stukje gedaan hebben en het daarna zat zijn geworden.
Je kunt het gebouw niet mooi vinden, maar het laten verwaarlozen en zo laten, helpt ook niet mee.

·
Registered
2,069 Posts
Gaat er eigenlijk nog iets met de zijde aan de Bezuidenhoutseweg gebeuren? Dat is nu nogal een dode plek.. O wordt dat straks de 'achteringang'?

361 - 380 of 414 Posts