SkyscraperCity banner

401 - 414 of 414 Posts

·
Registered
345 Posts
We hebben hier al de fortuyn revolte gehad en die boeren met hun trekkers. Zijn al redelijk getest.
Maar kan nooit kwaad een keer door te lichten.

·
Gay love is love too
12,260 Posts
Ik vond dat die boeren wel aardig in de buurt kwamen, anders. Ze mochten zogezegd de stad niet in, maar de trekkers denderden gewoon over het Spui en de Vijverberg.

·
Registered
345 Posts
Ik vond dat die boeren wel aardig in de buurt kwamen, anders. Ze mochten zogezegd de stad niet in, maar de trekkers denderden gewoon over het Spui en de Vijverberg.
Dat lijkt me erg lastig om helemaal in te perken. Waren medewerkers van de gemeente wel naar aan het kijken maar remkes zag het niet zitten.

Binnenhof heeft wel al afscherming gekregen, net als paleis vd koning.

De trekkers moeten gewoon boetes krijgen, snap niet waarom dat niet gebeurt.

·
Unregistered User
4,231 Posts
De trekkers moeten gewoon boetes krijgen, snap niet waarom dat niet gebeurt.
Er is een wetswijziging in de maak die kentekens verplicht stelt voor trekkers die over de straat willen.

·
Registered
2,837 Posts
🥳

Nu definitief: Tweede Kamer verruilt Binnenhof deze zomer voor tijdelijk pand

De Tweede Kamer vertrekt tijdens de verbouwing van het Kamergebouw tijdelijk van het Binnenhofcomplex. De Kamer heeft zojuist ingestemd met de verhuizing. Komende zomer, tijdens het reces, wordt de Tweede Kamer verplaatst naar het voormalige ministerie van Buitenlandse Zaken aan de Bezuidenhoutseweg in Den Haag.

·
HHF user
2,140 Posts
Dan kunnen ze eindelijk bij de Apenrots de buitenruimte een beetje knap aankleden.
En zodra het Binnenhof klaar is kan de middenstand uit de Doubletstraat de Apenrots als anti-kraak gaan benutten. Kunnen de dames er pronken met hun fraaie entree.

401 - 414 of 414 Posts