Daar heb je wel een punt. Overigens prachtige ervaring van een paar dagenTsja, het varen door Halong Bay wordt denk ik toch wat minder idyllisch als er op de achtergrond zo'n toren staat![]()
Daar heb je wel een punt. Overigens prachtige ervaring van een paar dagenTsja, het varen door Halong Bay wordt denk ik toch wat minder idyllisch als er op de achtergrond zo'n toren staat![]()
Ha jij hebt ook de trip gemaakt. Oh wat heb ik gefeest op die bootZeker weten, ook 's avonds als het pikdonker is en je alleen de sterren en de lichten van de andere boten ziet (en het geluid van karaoke hoort)
Mooi en netjes, dat is over t algemeen de belgen wel toevertrouwd.Deze is wel leuk om ff te lezen hoe het ook kan, in Belgie: David Chipperfield Architects set "to restore the grandeur" of Nieuwpoort's Grand Hotel
View attachment 980255
Pardon? De Belgische kust is veel meer vernield dan de Nederlandse kust. En ook in de binnensteden staan veel vreselijke gebouwen. Ik ben half-VlaamsMooi en netjes, dat is over t algemeen de belgen wel toevertrouwd.
JediKercel dat is geen optimistisch begin van het nieuwe jaar. Omdat Popper stelt dat optimisme ons lot is moeten we toch hoop putten uit dergelijke plannen. Aan dat belvedère torentje moeten ze nog even werken maar dat komt vast goed.Omdat er zo weinig badplaatsen zijn met een serieus strand erbij moet Scheveningen vooral voor de massa zijn. Ik ben bang dat dit gewoon is wat de mensen willen. Er zijn meer mensen die naar de costa brava of een turks all-in resort gaan dan mensen die in een mooi en duur hotel gaan zitten. En daar komt dit soort lelijke 'architectuur' bij kijken.
Nee, ik denk niet dat dit ooit beter wordt