SkyscraperCity banner

1801 - 1809 of 1809 Posts

·
Unregistered User
3,675 Posts
Icoon ! Komt denk ik toch goed uit de verf.
Ahgi komt er tzt op het zuider hh een broertje van m . Rijkswaterstaat gaat dacht ik z'n gebouw vernieuwen in soortgelijke stijl ............
Rijkswaterstaat is daar niet weg te slaan. Hoeveel banen leveren zij Den Haag op?

• Like
Reactions: peterdrijver

·
Livin' 28-high
1,800 Posts
Afgelopen weekend vanaf Kijkduin gezien toch wel indrukwekkend. Bijna buitenproportioneel groot; hou er wel van :)

·
the double dude!
1,549 Posts
Discussion Starter #1,803
Rijkswaterstaat is daar niet weg te slaan. Hoeveel banen leveren zij Den Haag op?
Zij zouden hun gebouw daar vernieuwen dacht ik en dat zou gebeuren in de lijn van intell marina
Althans iets wat daarmee matcht

·
the double dude!
1,549 Posts
Discussion Starter #1,804 (Edited)
Zat ff te struinen, kwam dit oudere documentje tegen, zag daarin dat wellicht de duindorpdam ook wordt omgevormd.....veel wat erin staat lijkt te kloppen met wat er momenteel gebeurt of staat gepland
Wat me opvalt is dat er op of bij het zuid havenhoofd een hotel van 90 mtr hoog gedacht is , scroll je verder hebben ze het over RWStaat , dat hun nieuwbouw straks max 25 mtr hoog mag...........
Veel leesvoer , zo op t oog redelijk actueel, met wat tegenstrijdigheid

·
Registered
695 Posts
Zeer goed gelukt inderdaad.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Stebru een hoop details heeft gekopieerd van hun project Up Town in Rdam.
Iets waar overigens niks mis mee is. Iets dat werkt moet je herhalen i.p.v. telkens opnieuw het wiel uitvinden wat in de branche nog steeds gemeengoed is.

·
the double dude!
1,549 Posts
Discussion Starter #1,808
Top deze idd , had uiteraard wel net als ik dat bij het intell marina ook liever had gezien 70 ipv 40 mtr hoog moeten zijn .
Kzou zeggen DH kijk is naar miami qua type bouw en doe er je voordeel mee.......

1801 - 1809 of 1809 Posts