4,231 Posts
Deze steeg wordt dus 10 meter breed? Dat is dan 3 meter breder dan de Spuistraat.
Vind je? Ik vind 'm juist geweldig met die kolossale heuvel midden in de stad.Off topic: Wat een vreselijke plattegrond heeft Montreal eigenlijk.
met een bergingenree, toegang vuilniscontainers, toegang meterruimtes?? dat is geen straat. dat is een amerikaanse backalley met struikroversGewoon een gridpatroon zoals je dat in zo'n beetje alle Noord-Amerikaanse steden ziet. Ziet er van boven misschien wat saai uit maar op straatniveau merk je er niets van en het is lekker overzichtelijk.
Eens, net als de grachtengordel. Hartstikke mooi maar er hoeven wat mij betreft niet nog eens twintig ringen omheen. Als het toch een grid moet zijn dan liever wat creatiever zoals de klassieke Parijse pleinen en parken. Ik heb liever bochten en leuke hoekjes.Veel mensen vinden zo'n gridpatroon overzichtelijk. Ik verdwaal daar juist in. Geen afwisseling in het stratenpatroon, dus voor mij ook geen houvast meer.
In Rochester, de staat NY, vinden ze een Haags Alley best te pruimen.dat is een amerikaanse backalley met struikrovers
Op maandag 14 december start het storten van de betonpoer op het bouwterrein van Sonate. De werkzaamheden beginnen om circa. 06.00 uur en worden op dinsdag 15 december afgerond. Dit betekent dat er ’s nachts wordt doorgewerkt.
Twee forummers zullen wel een kort nachtje hebben gehad
Maarten Reiling meldt op Twitter: 49 x 29 mtr met een dikte van 1,8 mtrDat zal een flinke plaat zijn die ze daar storten.
Kan het met de kerstvakantie mooi uitharden.....Maarten Reiling meldt op Twitter: 49 x 29 mtr met een dikte van 1,8 mtr
0.o zo dan..240 betonmixers geleegd