SkyscraperCity banner

761 - 780 of 983 Posts

·
Unregistered User
4,231 Posts
Deze steeg wordt dus 10 meter breed? Dat is dan 3 meter breder dan de Spuistraat.

·
Registered Abuser
5,431 Posts
Gewoon een gridpatroon zoals je dat in zo'n beetje alle Noord-Amerikaanse steden ziet. Ziet er van boven misschien wat saai uit maar op straatniveau merk je er niets van en het is lekker overzichtelijk.

·
Registered
4,005 Posts
Gewoon een gridpatroon zoals je dat in zo'n beetje alle Noord-Amerikaanse steden ziet. Ziet er van boven misschien wat saai uit maar op straatniveau merk je er niets van en het is lekker overzichtelijk.
met een bergingenree, toegang vuilniscontainers, toegang meterruimtes?? dat is geen straat. dat is een amerikaanse backalley met struikrovers

·
Registered
987 Posts
Veel mensen vinden zo'n gridpatroon overzichtelijk. Ik verdwaal daar juist in. Geen afwisseling in het stratenpatroon, dus voor mij ook geen houvast meer.

·
Registered
687 Posts
Veel mensen vinden zo'n gridpatroon overzichtelijk. Ik verdwaal daar juist in. Geen afwisseling in het stratenpatroon, dus voor mij ook geen houvast meer.
Eens, net als de grachtengordel. Hartstikke mooi maar er hoeven wat mij betreft niet nog eens twintig ringen omheen. Als het toch een grid moet zijn dan liever wat creatiever zoals de klassieke Parijse pleinen en parken. Ik heb liever bochten en leuke hoekjes.

·
Registered
The Hague High-Rise
509 Posts
Alles klaar voor de betonstort morgen:
Op maandag 14 december start het storten van de betonpoer op het bouwterrein van Sonate. De werkzaamheden beginnen om circa. 06.00 uur en worden op dinsdag 15 december afgerond. Dit betekent dat er ’s nachts wordt doorgewerkt.
_DSC8741 by Haagse Hoogbouw, on Flickr

Bolero
_DSC8736 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
_DSC8742 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
_DSC8752 by Haagse Hoogbouw, on Flickr

Hier komt ie bijna in beeld:
_DSC8717 by Haagse Hoogbouw, on Flickr

·
Registered
1,952 Posts
761 - 780 of 983 Posts