SkyscraperCity banner

1141 - 1154 of 1154 Posts

·
Unregistered User
4,231 Posts
Natuurlijk, het gaat toch om hoogbouw? Niet zo cynisch, het getuigt juist van zorgvuldigheid dat er vooraf dergelijke studies worden gedaan. Of wil je soms de visievorming geheel overlaten aan ambtenaren, of erger, raadsleden? ;)

• Like
Reactions: Viren

·
Captain
3,337 Posts
Met welk doel gaan jullie die laagbouw inscannen als ik vragen mag?
Beetje laat antwoord, maar ik heb het dan ook heul erg druk ;)

Wij scannen vastgoed (voornamelijk in eigendom van woningcorporaties) in en maken zo een digitaal 3-D model voor inspectie- & langetermijn-onderhoudswerk.
Helaas ging het afgelopen week niet verder door i.v.m. de harde wind. Maar binnenkort komen we hier zeker weer terug.

·
the double dude!
1,944 Posts
Waarom steeds nieuw ontwerpen????
#achterlijk.......
1e ontwerp Adagio ligt er nog
Evenals ' twisted '
En zo zijn er nog wel wat te noemen.
Kzou zeggen pak dat is op ipv weer nieuwe monotome blokken te introduceren.......

·
Captain
3,337 Posts
Lijkt wel mini-Manhattan op deze render. Ik kan niet helemaal plaatsen hoe dit zich verhoudt tot de huidige situatie in dit gebied (een en ander is wat afgesloten toch?). Is het mogelijk hier een grootstedelijk gebied met open waterkant-sfeer te krijgen, zeg maar enigszins als de buitenruimte bij Hotel New York/Fenix Food Factory in Rotterdam?
Image.jpeg

Het is zeker niet onmogelijk. Lullige is alleen dat aan de overkant van de kades je nou niet bepaald op de meest interessante zaken uitkijkt. De industrie van de Poolsterhaven en het C-categorie winkelcentrum aan de Neherkade wekken bij mij i.i.g. niet het gevoel op van.....; 'Goh.... Laat ik vandaag eens een terrasje pakken met uitzicht op het parkeerdak van een C-winkelcentrum en een paar grindcontainers....

·
Unregistered User
4,231 Posts

·
Registered
Resident Residence
929 Posts
Die krakers rijden inmiddels in tesla's hoor.
Subsidie onder het mom van ... deugfactor is dan hoog bij radicaal links in deze zoveelste gecreëerde 'crisis'. Die zich voor het karretje laten spannen voor dit soort 'bedrijven' als bruikbare idioten voor een nieuw verdienmodel.

Men 'vergeet' dat de macht bij het volk ligt. The great reset en build back better ... my ass. Het tij, en de waarheid, zal zich keren. Back to the real normal.

1141 - 1154 of 1154 Posts