SkyscraperCity banner

201 - 220 of 240 Posts

·
Registered
2,069 Posts
Deze is er wel erg op vooruit gegaan ten opzichte van de eerste renders. Vind alleen de aansluiting van de toren op het onderblok niet zo geweldig, maar verder een prima toren.

·
Registered
2,837 Posts
Discussion Starter #214
Nee, maar het lijkt er wel op dat het de ambitie is om wat open ruimte toe te voegen tijdens het verdichten (zonder stedebouwkundig plan).

·
Registered
7,502 Posts
Het hoogteverschil tussen de twee torens lijkt op de impressies meer dan 40 meter. Het zal wel het vrij extreme perspectief zijn.

·
Registered
426 Posts
In het begin had ik echt grote twijfels bij dit project. Langzaamaan ben ik toch wel positief gestemd over het ontwerp. Juist het lef en de durf om met een voor Nederlandse begrippen bijzondere gevelafwerking/kleur per toren te werken vind ik best wel cool. De balustrades zien er ook apart uit. Volgens mij heb ik dit een aantal maanden terug in een post van @Life voorbij zien komen op een gevelaanzicht.

·
Registered Abuser
5,431 Posts
Kortom: ons lekker maken met renders van een stuk groen (wat hier echt hard nodig is om er een leefbare wijk van te maken) dat er echt niet gaat komen.

201 - 220 of 240 Posts