SkyscraperCity banner
1 - 20 of 46 Posts

·
Rick Bakker
5,321 Posts
Den Haag?? Rotterdam!! Je bent te lang van het forum geweest Gambini! Lees eerst wat bij :) :lock:

·
Registered
851 Posts
Discussion Starter · #3 · (Edited)
Ja... Ben hier 2 jaar niet meer geweest, maar ik heb ernaar gezocht... Niets kunnen vinden! :(

Op Bob's site staat toch echt dat dit voor Den Haag is... Afijn... :)

EDIT:

Ja 2 jaar zeg... En nog steeds zijn ze niet begonnen met het wijnhavenkwartier... Jezus!!!

·
Registered Abuser
6,160 Posts
Ik dacht dat deze eerst in Rotterdam zou komen maar nadat hij daar niet doorging het plan naar Den Haag is vertrokken.

·
Registered
851 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Hed Kandi said:
he de verloren zoon uit de zwarte madonna.
welkom terug. :cheers:
Thanks, it's good to be back! :cheers:

·
Wereldburger
869 Posts
Interessante toren!

·
Registered
9,083 Posts
Volgens mij was het echt eerst DH daarna Rotterdam en of die nou weer terug is in DH weet ik niet......hij zal wel in Delft belanden :)

·
Illustrateur
13,092 Posts
Laat maar komen, een gewijzigd hoogbouwbeleid. De Bickhorst is een ideal locatie om in Den Haag richting de 200 meter hoogte te gaan! Geen gezeik met zichtlijnen, koppeling van Beatrixkwartier (Utrechtse Baan) en het gebied rond het Centraal Station. Ik neem aan dat die 140m hoogte limiet is bedoeld om een evenwichtige skyline te vormen, zodat er niet uitschieters komen die niet in verhouding zijn tot de rest. Prima, maar op de langere termijn moet je voorkomen dat je een 'dak' krijgt die een hoogte heeft van 140 meter. Kijk maar eens naar alle projecten met die hoogte. Nu nog geen probleem, maar in de toekomst dus iets om op te letten. Koppeling van de twee belangrijkste gebieden door een nieuw uitbreidingsgebied is dan ook een goede zaak. de Binkhorst en omliggende gebieden zullen voor compact Den Haag (Centrum) het nieuwe walhalla kunnen worden waar zonder veel problemen grootstedelijke ambities kunnen worden verwezenlijkt. Hoogbouw richting en over de 200 meter is dan mogelijk. Wel moet er dan dus het een en het ander gewijzigd worden in de toekomst wat betreft het starre hoogbouwbeleid. Zo'n beleid heeft de functie de ontwikkelingen van hoogbouw te coordineren, maar niet om te beperken en te belemmeren.

1 - 20 of 46 Posts