Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Registered
9,362 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Mocht iemand meer weten over deze kanjers in de Binkchorst plsplsplsplease!! laat die hoge maar komen en snel!!!!!Binnen een jaar verwacht ik toch wel meer nieuws over de Binckhorst,als dat dubai achtige ding er komt...wippeeee! :)

·
Wereldburger
869 Posts
Den Haag, de toekomstige Dubai van Nederland ;)

·
Wereldburger
869 Posts
Als wat gaat dit gebouw dienen dan? Kantoorgebouw? Of een mix dus een woon-werk complex?

Of is daar gewoon niks van bekend?

·
Registered
9,362 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Niet bekend nog,over 1 a 2 jaar zal de invulling van de binckhorst wel bekend zijn,tis nogal een meerjaren plan ,geduld.....<<<zeker in Den Haag :(

·
Crooswijkert
5,796 Posts
Hoe hoog zou deze toren worden als deze er zou komen?

·
Wereldburger
869 Posts
Ik zet ook zeker nog vraagtekens!!!

·
Registered
9,362 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Grote vraagtekens tuurlijk.

Bron is gemeente denhaag.

zoals al gemeld uiteindelijke invulling is nog zeeeeer vaag.

·
Registered
3,448 Posts
Haha wat grappig wel mooie toren maar niet voor Den Haag, gebied rond CS en Utrechtsebaan en Spui kan zeker flink hoogbouwgebied zijn / worden.

·
T H E H A G U E
2,848 Posts
een betere plek lijkt me tussen de Malietoren en Den Haag CS , hier vind k m niet echt staan namelijk :D

·
Banned
6,813 Posts
Aangezien de foto met imageshack geupload is, zal ik het maar tot de redelijke geslaagde photoshops rekenen.

·
-
3,632 Posts
Shennbop said:
zeker weer gefotoshopt door een stagiair :)
Lichtstad said:
^ uit Emmen! ;)
Hehe, dit grapje heb ik vaker voorbij zien komen. Maar is ook bekend wie die stagiar is?

·
Registered
851 Posts
Het EERSTE plaatje is echt en staat ergens in een .pdf of www.denhaag.nl... Niet dat 't hier om die toren gaat maar gewoon een voorbeeld plaatje ofzo...

1 - 20 of 22 Posts