SkyscraperCity banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Miss Carrusel!
210 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Per als que els agrade el futbol, el diumenge que ve al Ciutat de València els dos equips es juguen moltíssim. El València entrar en UEFA i el llevant encara es juga més: continuar a primera.

Jo soc valencianista i no sent ningun tipo de afinitat pel Llevant, aixina que si els enviem a segona, mala sort. :D

Vinga granotes, que hi haja pique. :sly:

·
Λ
1,885 Posts
A mi me gustaría que el LLevant se quedase en primera, coñe!! entre otras cosas para que adecenten de una puñetera vez el estadio y por que una ciudad es mas chachi piruli si tiene dos equipos en primera. Ale!!

·
Registered
1,385 Posts
Estoy de acuerdo con Patapum, prefiero que el Levante se quede en primera junto con el valencia a que el valencia se cuele in extremis en UEFA y acabe maquillando la mala temporada que ha hecho. Ya hemos bajado el listón demasiado este año y me parece que entrar (porque ganar estaría por ver) en UEFA no nos contenta ni nos ilusiona a ningún valencianista.

Sinceramente, pienso que uno de las mejores gestos del Valencia CF en todo el campeonato, ya que no ha sacado nada en claro deportivamente este año, sería el posibilitar, por su parte, la permanencia del otro equipo de la ciudad en primera.

Y que conste que soy del valencia.

De todos modos, que gane el mejor.

·
Registered
4,264 Posts
Es una putada que ambos se jueguen mucho futuro económico en el partido. Unos, irse a segunda y los otros, quedarse fuera de Europa. En teoría, el desastre es peor para el Llevant por volver a segunda con lo que cuesta subir y despues de hacer una temporada bastante decente como para haber finiquitado esto hace semanas...

Me temo que el Valencia es favorito para el partido, aunque me gustaría que ganase el Llevant, entre otras cosas por lo que dice patapum: para que adecenten los alrededores del estadio más rapidamente, aunque me da que a Villarroel lo de estar en primera o segunda le da igual en temas inmobiliarios: el club de tenis ya lleva un par de meses cerrado aunque no hay movimiento de obras, pero eso significa que el CC está cerca y no creo que influya donde está el equipo.

Otra cosa que me preocupa: el otro dia con el barsa, salvo incidentes aislados de boixos nois borrachos o animales, no pasó nada... Tampoco tenía nada que pasar. Pero me temo que este fin de semana si que puede haber jaleo del gordo. Creo que la Policia tendrá que emplearse muy a fondo, por desgracia. Espero equivocarme, pero intuyo jaleo porque uno de los dos puede salir muy tocado del partido.....

En fin, espero que gane el Llevant, pero o el Mallorca falla o los veo en Segunda... Para el Valencia, sería una cura de humildad tener que jugar la intertoto........

·
Vorenus-SP
43 Posts
És una putada:
Soc valencianistas i no m'agradaria vore com el meu equip es deixa punts per ahí, per molt que siga amb un equip de la mateixa ciutat. De totes formes pense que tot és molt relatiu, sé que per a tots els que estimen la ciutat és molt trist que el Llevant puga baixar a segona però, tant el Llevant com el València són culpables de la seua situació. El que vull dir és que tots dos estan com estan perquè han estat messos sense fer el que tenien que fer i per això ara resulta un poc absurd pensar en favors de cap mena.
Sempre el volgut que el Llevant es quedara però tots els que seguim el futbol sabem que es van passar gran part de la Lliga de vacànces perquè creien que estava tot fet i ara necessiten favors, ahí queda la qüestió.
El problema ara per ara és que si el vcf guanya no es segur que es classifique per a la Uefa però si el Llevant perd sí que és molt probable que baixe, de totes formes encara hi ha possibiltats per als dos i confie en un hipotètic favor d'un Villarreal classificat per a la Champions en l'última jornada.

·
Y en fin, así todo.
799 Posts
Jo sóc valencianista de sempre, i per coses de la vida, durant una temporada vaig haver de treballar ben a prop del Llevant i la seua directiva i tal. I allò que més em molesta és que la major part de les vegades fan les coses, més que per amor al seu equip, "per a fotre al València". Per exemple ficar-li el nom a l'estadi pensant "i així els xotos no tenen el nom de la ciutat"; jo això ho vaig sentir. I tot això.

És a dir, que el Llevant no m'acaba de caure. A més em REBENTA la pseudo-història que ha fet fama entre certa esquerra benpensant de que el Llevant són l'equip popular, grauer, valencianoparlant i d'esquerres, mentre el València és l'equip "burgués". No és de veres!

Per això, jo era dels que diem que millor que el gat mai no apujara la palmera, com deia la famosa història (que imagine que conegueu).

Dit això, comprenc que és millor per a la ciutat tindre dos equips en primera, que els granotes no són mala gent i que vale, que no baixen. Però collons, que deixen de mirar sempre a Mestalla de reull i es dediquen a jugar, que és el que tenen que fer...

Va, MATXO LLEVANT i AMUNT VALÈNCIA, tot alhora. :)

·
Registered
636 Posts
Per primera vegada, preferisc que perda el València, perquè si no crec que el Llevant descendiria.

Classificar-se per a la UEFA està complicat i l'empastre ja està fet, a jugar la Intertoto (els diners ja els havien pagat per a la inscripció) i rodar els jugadors que fitxen. :sleepy:

·
Registered
636 Posts
Per primera vegada, preferisc que perda el València, perquè si no crec que el Llevant descendiria.

Classificar-se per a la UEFA està complicat i l'empastre ja està fet, a jugar la Intertoto (els diners ja els havien pagat per a la inscripció) i rodar els jugadors que fitxen. :sleepy:

·
·············
1,642 Posts
Jo també vull que guanye el Llevant,ja que mola més tindre 2 equips valencians en 1a! I em faria pena que el Llevant descendira després de 40 anys que li ha costat pujar a 1a.
Que conste que no sóc granota...de fet no conec un sol jugador del Llevant! Però davant tot sóc valencià i vull que els equips valencians estiguen ben alt..això de "fotre" un equip de ma mateixa ciutat ém sembla que es fotre'm a mi mateix,perquè com més equips valencians vagen bé,més repercussió internacional tindrà la ciutat de València,i més turistes vindran,i més guays serem :p

·
Banned
168 Posts
Al principio estaba muy contento con la subida del Levante a primera, qué mejor que otro equipo valenciano en primera. pero luego, tras ver la actitud de muchos levantinistas, espero que vuelva pronto a segunda.

·
Registered
4,264 Posts
...

·
Registered
1,385 Posts
Yo indudablemente también estoy del lado del Levante por motivos extradeportivos como son los de promocionar la ciudad. Al igual que estoy a favor de que el Villareal gane también la Champions League la próxima temporada (que creo que ya entra matemáticamente, no?), porque eso daría también mucho renombre a Castellón y en definitiva a toda la Comunidad Valenciana.

·
Registered
4,264 Posts
No es del derbi, pero es un aperitivo de lo que sucederá el próximo domingo:

A casi 11.000 euros ascienden los daños –que ayer ya empezaron a repararse– causados tras el Levante-Barcelona. De esos, 1.800 corresponden a los desperfectos ocasionados por los jugadores en el vestuario del conjunto catalán. Se rompieron cerca de 20 metros cuadrados de talla y un par de pantallas de luz. El consejero Pedro Blasco, responsable de las instalaciones, ha elaborado un amplio informe que va a ser remitido al Barça porque el club catalán se comprometió a sufragar los gastos. Los otros 9.000 euros los deberá pagar el seguro del estadio ya que son vallas y asientos rotos.
(Fuente: Las Provincias)

¿por qué somos tan animales? :sleepy:

·
Registered
114 Posts
Lo malo de jugar la Inter toto no es que los jugadores no tengan vacaciones, empiecen muy pronto, sea una competición desprestigiada, ... etc.

Lo malo es que el VCF no podría hacer la gira asiática y eso si que es un fracaso económico para el club, y una pérdida de publicidad y promoción para la ciudad. Sinceramente, es lo que más mal me sabe de la temporada esta tan penosa que está haciendo.

·
Registered
12,114 Posts
Jo sòc del València, però amb la temporada perduda, i optant només a UEFA, preferisc que guanye el Llevant, a no ser que el Mallorca comence el seu partit perdent per dos o tres.
La Itertoto pot ser interessant, més encara si tenim l'oprtunitat d'enfrontarnos al Depor i deixar-los fora :p

·
Registered
636 Posts
Sensenick said:
Jo sòc del València, però amb la temporada perduda, i optant només a UEFA, preferisc que guanye el Llevant, a no ser que el Mallorca comence el seu partit perdent per dos o tres.
La Itertoto pot ser interessant, més encara si tenim l'oprtunitat d'enfrontarnos al Depor i deixar-los fora :p
Ja ens tenen prou de mania XXDDD

·
Registered
4,264 Posts
Pos un empate que deja al Llevant con pie y medio en segunda y al Valencia con pie y medio fuera de Europa... El que no se consuela es porque no quiere :|

1 - 20 of 22 Posts