SkyscraperCity banner
1 - 20 of 131 Posts

·
Registered
6,070 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Alweer voor de 6de keer, 2 jaar naar de eerste meet, zal er een diepbouwmeet zijn. Deze keer gaan we vanaf de middenberm van de A10 door station Europaplein de geboorde tunnel in. Ik ben nog aan het kijken of ik het programma nog iets meer bijzonder kan maken dan het al is.

Voorlopig programma:
09:30 Start bij informatiecentrum Noord/Zuidlijn op stationsplein 7
10:30 Onderweg naar station RAI (neem OV Chipkaart mee)
11:00 Bij de bouwkeet Zuidpool krijgt iedereen veiligheidslaarzen (mag ook eigen veiligheidsschoenen), helmen en hesjes in bruikleen
13:00 Einde programma

Er kunnen maximaal 20 mensen mee. Mocht je 1, 2 of 3 mensen (minimaal 9 jaar, en minimaal maat 36) willen meenemen, dan kan dat.

Aanmelden kan door het plaatsen van een reactie hieronder.

Aangemeld:
  1. Patrich Highrise
  2. Mojito
  3. Almere-Fanboy
  4. Winbuks
  5. bubbah
  6. EPA001
  7. Vertigo
  8. JoppeA
  9. Vriend JoppeA
  10. Nexxd
  11. hugenholz
  12. Denna89
  13. hemarookworst
  14. Michiel
  15. MartijnFloris
  16. Alargule
  17. insulting-dutchman
  18. the runner (neem aan dat hij komt?)

Reserve, reageer aub op dit topic als je reserve staat, de eerste 2 die direct of indirect reageren die mogen mee:
  1. Vossie (geen reactie van gehad hier of feedback)
  2. Fred
  3. El Constructador

·
Registered
870 Posts
Count me in!

Hehe, ik schrijf me nu eerst in en ga daarna pas kijken welk deel dit precies is. En neem je de kalender dan ook mee?

Ik was maandag in Amsterdam en dacht gelijk maar even langs te lopen voor die kalender. Zijn ze maandag gesloten.

·
I am sterdam
4,762 Posts
Vet. Zet mij maar op de lijst. :)

·
Registered
6,070 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Count me in!

Hehe, ik schrijf me nu eerst in en ga daarna pas kijken welk deel dit precies is. En neem je de kalender dan ook mee?

Ik was maandag in Amsterdam en dacht gelijk maar even langs te lopen voor die kalender. Zijn ze maandag gesloten.
Komt goed met de kalender. :)

·
Registered
34,679 Posts
^^ Ik denk dat ik ook maar weer eens richting Amsterdam moet gaan. ;) Ik ben erbij!

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Mag ik de nummer 12 zijn? :)

Tzt kunnen de Rotterdammers onder ons misschien gezamenlijk naar het enge Amsterdam afreizen?

1 - 20 of 131 Posts