Ik ben geen fan van 's mans muziek, maar dit lijkt me toch wel erg gaaf om te gaan zien. Mooi moment voor een hoogbouwmeeting. :cheers:
Nexxd, van wat voor muziek houd je?Nexxd said:Ja, lijkt me best gaaf en dan neem ik die monotone computergeluidjes* wel voor lief
*) Geen boze reacties a.u.b., sommige mensen vinden dit wél muziek en houden hier wél van, maar die houden misschien weer niet van mijn muzieksmaak. Daar zullen we dus maar niet over gaan discussiëren.
Tim de Bruijn said:Ondersteund door laser, vuurwerk en videoprojecties vanaf en op de gebouwen neemt Tiësto de toeschouwer mee op reis. Van Vigo naar Kaapstad, Melbourne, Wellington, Rio de Janeiro, Baltimore, New York, Portsmouth en via Rotterdam naar de finish in Gotenborg.
De elementen van vuur, water, licht, geluid en beeld worden door de modernste technieke aangestuurd en met elkaar gesynchroniseerd, waardoor de skyline van Rotterdam zelf de hoofdrolspeler in een ongekende muziekshow wordt.
Montevideo zal wel lukken. (Je zou bijna vergeten dat dat ook nog een stad is.)SkyBridge said:Als ze snel doorbouwen, kan hij de toeschouwer mee op reis nemen naar New Orleans, Baltimore, Havanna, Boston, etc. etc. etc.![]()
Michiel, ik ben destijds ook geweest. Had een prachtige plek op het Noordereiland, maar verder staat me er weinig van bij, behalve dan dat het niet veel voorstelde. Ik sla dit gedoe dus ook maar over, denk ik.Michiel said:Zijn hier nog mensen naar dat concert van Vangelis geweest? Dat viel me toen nogal tegen, slecht geluid en bovendien allemaal playback.
Juist, helemaal gelijk in.ƒƒ said:10 juni, waarom moet dat weer net tijdens mijn examens zijn![]()
Monotoon is Tiësto helemaal niet hoor, zijn meer techno-tracks misschien wel, zijn trance-tracks niet. Misschien hou jij gewoon niet van Dance...