Erg mooie foto's, al heb ik zo het idee dat foto 6 en 7 foto's van andere foto's zijn...
In hoeveelxhoeveel pixels wil je hem?rikarchitecten said:Prachtige fotos! Zeg Dr. [email protected] Heb je foto 18 misschien voor mij in wallpaper formaat?
Ik weet niet eens wie de maker is, ik zag ze op een schilderij hangen:tongue3:Tim de Bruijn said:He aso, lekker net doen of foto 6 (en dus ook 7) van jezelf zijn he! Binnenkort dikke rekening van de echte maker!
Foto's zijn wel van mij hoor, ze komen uit mijn camerapeterdn said:Weer een mooie serie, ondanks de 2 foto's die niet van jezelf zijn![]()
OkeDr. Dubai said:Foto's zijn wel van mij hoor, ze komen uit mijn camera
Ze zijn alleen genomen van een schilderij, maar dat vind ik juist wel bijzonder.
Dit is wel heel erg misselijk...Dr. Dubai said:6.
Het resort binnen gestapt, gevraagd of ik even naar het dak mocht, en zie het resultaat! Btw, het was al aan het einde van de middag en de zon stond heerlijk in mijn rug vanaf daar, wat prachtige foto's kan opleveren:.
Wat goed gezien van jou zeg!bobdebouwer said:Erg mooie foto's, al heb ik zo het idee dat foto 6 en 7 foto's van andere foto's zijn...
Dat was een grapje, maar eigenlijk is het wel waar. Ik ben wel het resort binnen geweest, richting het dak. Ik kon alleen het dak niet op. Toen zag ik die schilderijen hangen en heb ik daar een foto van genomen. Maar de zon stond op dat moment wel in mijn rug ( hoewel er een paar muren tussen zaten:tongue3: )DvW said:Dit is wel heel erg misselijk...uke: