SkyscraperCity Forum banner

Dubai: "Deel 4, the final part!"

7495 Views 30 Replies 20 Participants Last post by  eindhoven the best
32
Alweer het laatste deel van mijn Dubai series, misschien komt er ooit nog een leftover serie, we zullen wel zien:)

De serie bevat om en nabij de 30 foto's. Er zitten goede kwaliteit foto's tussen en iets mindere kwaliteit foto's, deze heb ik er alsnog bij gedaan omdat ik jullie de bouwwoede wilde laten zien!

Deel 3

1.
Genietend van een starbucks frappuchino en de lekkere winterzon verbleef ik op dat moment in Souh Madinat Jumeirah:

2.
Nog een foto van de Souk:

3.
Een zeldzame foto, je ziet namelijk een jongen uit Maarssen-city, in Dubai!:)

4.
Bij het abra station in de Souk:

5.

6.
Foto die vanaf het dak van het resort genomen is:

7.
Black and White:

8.
Schitterende theepot, ik zou zoiets graag in mijn woonkamer willen hebben:

9.
We gingen ook nog een rondje rondtouren met auto door Dubai, ondertussen had ik natuurlijk veel foto's geschoten. Het is alleen lastig dat er overal langs de weg vlaggen hangen, van Burj Dubai, Dubai Marina, Mall of the Emirates, etc, dat belemmert het zicht soms:

10.
Luxe low rise ressies:

11.
Rechts komt Business Bay, voor je ligt SZR:

12.
Nog wat ressies in aanbouw:

13.
Bright Star tower in aanbouw:

14.
Nog een skyscraper in aanbouw, ben de naam vergeten (te lui om op te zoeken;))

15.
Richting SZR:

16.
Hoge dichtheden achter de taxi:

17.
Deze heb ik speciaal gemaakt voor RTL Travel, die kan mooi op hun website:

18.
Shaikh Zayed Road vanaf de zijkant:

19.
Ingang van een van mijn lievelingsparken, Za'abeel park:

20.
Za'abeel park en the emirates twins:

21.
Met vijver erbij:

22.
Plus palmbomen;)

23.
De zon die al bijna ondergaat boven SZR:

24.
Skyline!:eek:

25.
Hoe bedoel je LA is druk, moet je dit zien:D

26.
The lonely indian driving a bike:

27.
Skyline gezien vanaf heuvel in Za'abeel park:

28.
Iets andere hoek:

29.
Zoek de Burj Dubai:

30.
Daarna ging ik weer op de fiets naar huis:

Bonus:

31.
Mooi schilderij wat in het hotel ligt:

32.
Abu Dhabi International Airport:

Enjoy!:cheers:
See less See more
1 - 20 of 31 Posts
Erg mooie foto's, al heb ik zo het idee dat foto 6 en 7 foto's van andere foto's zijn...
Ook weer hele mooie foto's. Wat een gebouwen zeg. Hier zou ik ook echt graag naar toe willen. Is het een duur land om te verblijven?
Geen woorden voor, echt schitterent.
Whoow, echt mooie plaatjes sommige, je begint echt goed te worden. Probeer een paar in de UPC;)
Prachtige fotos! Zeg Dr. [email protected] Heb je foto 18 misschien voor mij in wallpaper formaat?
Prachtige serie, vooral foto 6 en 17 zijn prachtig. Goed gedaan man! :eek:kay:
rikarchitecten said:
Prachtige fotos! Zeg Dr. [email protected] Heb je foto 18 misschien voor mij in wallpaper formaat?
In hoeveelxhoeveel pixels wil je hem?:)
6 en 12 vind ik mooi. Met name 12 geeft een goede indruk van hoe daar gebouwd wordt. Echt een zeer mooie serie.
He aso, lekker net doen of foto 6 (en dus ook 7) van jezelf zijn he! Binnenkort dikke rekening van de echte maker!
Tim de Bruijn said:
He aso, lekker net doen of foto 6 (en dus ook 7) van jezelf zijn he! Binnenkort dikke rekening van de echte maker!
Ik weet niet eens wie de maker is, ik zag ze op een schilderij hangen:tongue3:
peterdn said:
Weer een mooie serie, ondanks de 2 foto's die niet van jezelf zijn :)
Foto's zijn wel van mij hoor, ze komen uit mijn camera:)

Ze zijn alleen genomen van een schilderij, maar dat vind ik juist wel bijzonder.
Dr. Dubai said:
Foto's zijn wel van mij hoor, ze komen uit mijn camera:)

Ze zijn alleen genomen van een schilderij, maar dat vind ik juist wel bijzonder.
Oke
Dr. Dubai said:
6.
Het resort binnen gestapt, gevraagd of ik even naar het dak mocht, en zie het resultaat! Btw, het was al aan het einde van de middag en de zon stond heerlijk in mijn rug vanaf daar, wat prachtige foto's kan opleveren:.
Dit is wel heel erg misselijk... :puke:
bobdebouwer said:
Erg mooie foto's, al heb ik zo het idee dat foto 6 en 7 foto's van andere foto's zijn...
Wat goed gezien van jou zeg!
DvW said:
Dit is wel heel erg misselijk... :puke:
Dat was een grapje, maar eigenlijk is het wel waar. Ik ben wel het resort binnen geweest, richting het dak. Ik kon alleen het dak niet op. Toen zag ik die schilderijen hangen en heb ik daar een foto van genomen. Maar de zon stond op dat moment wel in mijn rug ( hoewel er een paar muren tussen zaten:tongue3: )

:cheers:
^ Ja, en ik zit te computeren in een ruimte van -20 graden, het is dat er een deur op de diepvries zit... :sleepy:
Favo's: 4, 6[DEL], 20 en 32.

Dat 'Souh Madinat Jumeirah' ziet er erg 'artificial' uit. Het zou ook een Turks strandhotel kunnen zijn, gebouwd in 'oosterse' stijl. (net zoals dat hotel met Kremlin-gebouwen).
1 - 20 of 31 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.