^Het zal wel lukken maar ik vind het zelf een beetje over de top allemaal. Het eerste ontwerp vind ik niet echt mooi. Die andere 3 zijn anders wel heel erg mooi!
Some larger renders:
AC Towers - 3 x 100+ floors
![]()
![]()
EP 07 Tower - 125 floors
![]()
![]()
EP 09 and EP 15 Towers
![]()
![]()
EP 15 Tower - 101 floors
![]()
![]()
Ja ok, maar als een New York of Hong Kong 10 gebouwen van 600 meter of hoger neerzet wordt dubai compleet gepwnd!Er staan momenteel al 7 torens van meer dan 500 meter in de planning in Dubai. Verder is de Burj Dubai al op 650 meter en zijn de grondwerkzaamheden van de Al Burj al begonnen.
Het is natuurlijk super bijzonder. Alleen voor Dubai begrippen begint het normaal te worden. Het zal natuurlijk straks wel een fantastische surrealistische skyline opleveren, die bijna niet geevenaard kan worden.
Ik zie het nog niet zo snel gebeurenJa ok, maar als een New York of Hong Kong 10 gebouwen van 600 meter of hoger neerzet wordt dubai compleet gepwnd!
Tja, ik denk dat het selecte clubje mensen met de absolute macht aldaar, erg blij is met dit soort opmerkingen. Beeldvorming geslaagd.EPA001 said:De geen woorden maar daden mentaliteit daar spreekt mij bijzonder aan. Een flinke portie daarvan mag het Nederlandse besluitvormingsproces wat mij betreft revolutionaliseren!
Het zal in ieder geval wel lukken om het te bouwenIk vraag me zelf heel erg af of het gaat lukken om het te bouwen, en of het echt nodig is. Ik ben er benieuwd!