Skyscraper City Forum banner
1 - 15 of 15 Posts

·
mentula agricolæ vulgaris
1,382 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hieronder een bloemlezing uit mijn foto's van mijn meest recente vakantie. Een weekje helemaal weg, bij wijze van spreken, de leegte in. Ik had deze schoonheid en rust niet verwacht op deze schitterende bestemming op een kort vliegreisje van hier. Op de foto's een ruim beeld van dit warme, aangename vluchtoord. Laat het goede reclame zijn voor twijfelaars... :)

·
Ad crumenam
6,136 Posts
Erg mooie foto's inderdaad, dit moet Mallorca zijn. Ik twijfelde eerst nog of het Sardinie zou zijn, maar na de foto's van La Seu (de cathedraal), is het duidelijk :)

·
1,382 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Ich habe es nicht gewusst,... maar inderdaad, wat een Duitsers! Is er een vakantiebestemming zónder Duitsers?

·
Derp?
2,193 Posts
Erg mooie serie inderdaad. Ben zelf ook een paar weken terug een weekje naar Mallorca geweest, en ik was bijzonder aangenaam verrast door wat het eiland te bieden heeft, op eigenlijk alle fronten (natuurschoon, stadjes, eten). Al weet ik niet of het allemaal nog wel zo leuk is tijdens het hoogseizoen.
Dat het eiland inmiddels als 17e 'Bundesland' bekend staat deed daar niet zo heel veel aan af (misschien behalve dat, zelfs wanneer je iets in het Spaans bestelt of vraagt, locals er min of meer automatisch vanuit gaan dat je Duits bent - wat in mijn geval maar half klopt...)

·
Registered
7,793 Posts
Ich habe es nicht gewusst,... maar inderdaad, wat een Duitsers! Is er een vakantiebestemming zónder Duitsers?
Goede vraag. Zelfs in Nederland waan je je soms in Duitsland. Dat was vorig weekend in ieder geval zo toen wij een uitje naar Enkhuizen maakten.

·
1,382 Posts
Discussion Starter · #12 ·
(misschien behalve dat, zelfs wanneer je iets in het Spaans bestelt of vraagt, locals er min of meer automatisch vanuit gaan dat je Duits bent - wat in mijn geval maar half klopt...)
Het Gronings separatisme veert op!

·
Registered
5,999 Posts
Zitten best wat goede foto's tussen. Niet verwacht van jou. Er zitten slechtere fotografen hier op HHF.
Ik mis alleen de foto's van Ballermann!

·
1,382 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Wat de fuk? Ben ik zo'n beroerd fotograaf? Ik doe er gewoon mijn best niet zo voor.

1 - 15 of 15 Posts