SkyscraperCity banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
14,150 Posts
Bij EA hebben ze inderdaad verstand van marketing.

·
Bas
14,407 Posts
Het balletje is rond en het kan alle kanten op rollen. We zijn nog lang geen Weltmeister, eerst maar zien hoe we de voorronden doorkomen en dan geloven. Ik zie echter wel, dat steeds meer Duitsers hun eigen kansen lager inschatten en daar kan Oranje wel van profiteren.
Ik hoop op een heel mooi toernooi in een schitterende ambiance. :)

·
Bas
14,407 Posts
`Erg Urban Onderwerp`....

Het onderwerp is urban in die zin, dat veel leuke voetbalsteden door Holland Hoogbouw Forumers bezocht worden. Dan moeten ze daar wel leuke plaatjes schieten die hier dan weer in het fotoforum terecht komen..... Laten we daarop hopen.... :cheers:

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Quintana said:
Leuke site. Er klopt echter geen reet van de vertalingen die bij völkerverständigung staan.
Ja een Schwalbe noemen wij geen 'zwaluw' maar gewoon een schwalbe, zonder hoofdletter dan :)

De site zelf is wel erg leuk, vooral de reclamefilmpjes met feestende oranje-supporters :)

·
Registered
1,034 Posts
Haha! Dit zou ongelofelijk prachtig worden zeg! hopelijk gaat er ook zoiets gebeuren met het WK, dat Nederland verder komt als Duitsland.

Vooral de beelden van het EK zie ik nog goed voor me:) maar dat was niet alleen met Duitsland, maar ook komisch met Advocaat!

·
Registered
5,054 Posts
railway stick said:
Het onderwerp is urban in die zin, dat veel leuke voetbalsteden door Holland Hoogbouw Forumers bezocht worden. Dan moeten ze daar wel leuke plaatjes schieten die hier dan weer in het fotoforum terecht komen..... Laten we daarop hopen.... :cheers:
Ach so. Einen Heerenveen gibt es auch beim unseren Nachbarn?

1 - 16 of 16 Posts