Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 33 Posts

·
Digue-le-Bois
1,133 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Het was mooi weer vandaag, dus heb ik maar wat foto's gemaakt in Eindhoven. Enjoy!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

En ja, het was erg warm:

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
6 en 14 zijn fijne platen!

16 is helemaal puik!

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Wow! Check die zelfmoordenaar op die kerktoren op foto 6! :D

Mooie platen, Al die torens zijn echt zoveel mooier bij zonnig weer, vooral de Admirant omdat ie al wit is....

Maargoed, mooi gedaan dus! 16 vind ik de beste, mooie doorkijk met de nieuwe loopbrug én de Mediamarkt én de Lichttoren én de Admirant!

·
Illustrateur
13,121 Posts
*Lichtstad* said:
Wow! Check die zelfmoordenaar op die kerktoren op foto 6! :D
ja, onze goeie ouwe jezus heeft ook zo wel eens zijn mindere dagen. al staat ie er al een tijdje :)

16 is erg mooi. lekker vol plaatje, een plek die ik nog niet vanaf deze manier heb gezien! maar het ziet er goed stedelijk uit! :cheers:

enne, vandaag was het 33 graden..... :eek2:

·
Aanstormend talent
708 Posts
Ik ben ook al helemaal hotel de botel van die Vestdijktoren; wat een prachtding is dat! Als het zo doorgaat heeft Eindhoven dadelijk meer skyline dan Amsterdam!

·
heanig an
4,554 Posts
ja, onze goeie ouwe jezus heeft ook zo wel eens zijn mindere dagen. al staat ie er al een tijdje :)
Hij twijfelt nog. ;)

16 is erg mooi. lekker vol plaatje, een plek die ik nog niet vanaf deze manier heb gezien! maar het ziet er goed stedelijk uit! :cheers:
Erg mooie plaat, maar wel logisch dat je 'm zo nog niet gezien hebt. Tot voor kort stonden er nog steigers en daarvoor was er geen brug. ;)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Winus said:
Hij twijfelt nog. ;)

Erg mooie plaat, maar wel logisch dat je 'm zo nog niet gezien hebt. Tot voor kort stonden er nog steigers en daarvoor was er geen brug. ;)
Sterker nog, tot voor kort was er geen brug, geen Piazza, geen Mediamarkt én geen Admirant. Dat uitizchtje daar is in een jaar tijd flink veranderd! Vroeger keek je tegen een fietsenstalling met kippen aan :) Dát waren nog eens tijden!

·
Digue-le-Bois
1,133 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Haha LOL. Misschien moeten we eens een balletje opgooien voor een monument op die plek ter herinnering aan die kippen.

·
Registered
1,218 Posts
Erg lekker hoor! Meer van dit soort warme dagen graag! :)

·
Registered
143 Posts
Mooi!
Is die loopbrug al open trouwens? Of zijn dat bouwvakkers die lekker aan het flaneren zijn?

1 - 20 of 33 Posts