SkyscraperCity banner

1 - 20 of 38 Posts

·
Registered
1,806 Posts
Wat mij betreft had dit onder Strijp-s of eventueel kleine projecten mogen blijven.. zoals het paviljoen.

Maarja misschien levert een draadje nog wat leuke discussies op! Vind het verder een leuk projectje, zolang ze maar geen gras in die bocht plaatsen.. daar zou wat mij betreft een terras moeten komen :)

·
Registered
441 Posts
Bron: @JongenBouw

BOLD in Eindhoven | Bouwupdate
Vier maanden geleden startten wij met de bouw van kantoorgebouw BOLD. Inmiddels is de fundering gestort en de torenkraan staat klaar om de begane grondvloeren gereed te maken.

1250280

·
Visionary
625 Posts
Hier de link. Klein gebouwtje is dit maar zeg, dat zie je goed op deze foto. En dit gaat niet het zich op die afschuwelijke parkeergarage weg nemen. Gemiste kans.

De verwachting is dat in het najaar alle prefab wanden staan. Dan zijn de contouren van het gebouw mooi zichtbaar. Het unieke kantoorgebouw zal vanaf volgend jaar een toonaangevend beeld vormen in de binnenstad.
"Een toonaangevend beeld". Ik ben benieuwd.

·
Registered
3,014 Posts
Op die website hebben ze een afbeelding van Edge geplaatst onder het project Bold. In dat geval zou het nog wel een aangename verrassing kunnen opleveren.

Ach, ik ben niet enthousiast. Op zich een prima gebouw, maar werkelijk waar-de-loos ingepast in de omgeving en gewoon lukraak op dat plot gesmeten. Zorgt ervoor dat het enorme, onaangename kruispunt alleen maar groter oogt en het gebouw gaat op geen enkele manier een (visuele) relatie aan met de omliggende bebouwing en het stedelijk weefsel.

·
Registered
3,556 Posts
Jeaaa was een flauw grapje :) Next heeft als ik goed tel nog 13 lagen te gaan, iets meer dan anderhalf keer Bold.

Gelaagdheid is zeker welkom, mits bijdraagt aan kwalitatieve stedelijke ruimte.

·
UP's and Downsss
2,163 Posts
Hoe laat was jij daar gister? Ik tussen 13 en 15uur met fototoestel en ik zag een stelletje met fotoreportage ambities :D
Ben nu bezig met het bewerken van...
Het wordt een flinke serie :)

1 - 20 of 38 Posts