SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 36 Posts

·
Registered
416 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Het is zeker niet het fraaist mogelijke gebouw, hoewel ik kleur en de scherpe hoek wel aardig vindt. Ze hadden nog veel speelser mogen zijn met de ramen. Een (gedeeltelijke) versprongen glazen wand was wel aardig geweest.

Een troost: Het oude Dynamo was (in mijn ogen althans) nog lelijker.

·
|/|/|\/|
13,867 Posts
Het is nog best aardig geworden hoor :)

zo op de foto is het niet te zien maar het gevelmateriaal is echt mooi als je vlak voor het gebouw staat. Alleen jammer dat het nou niet bepaald ergens bij past. Als het nou dezelfde kleur zou zijn net als het Catharinahuis (ja die rooie) dan paste alles bij elkaar.

Mja idd, het is nog altijd beter dan wat het was:

hee nu ist nieuwe gebouw ineens niet meer zó erg :)

·
Registered
1,642 Posts
Wat een negatieve reacties. Ik vind het juist wel een cool pand worden zo. De vormen zijn echt super. Hoop alleen dat ze de gevel een beetje netjes afwerken, maar voor de rest vind ik het een gaaf ding. Past ook goed in z'n nieuwe omgeving.
:)

·
Eindhoven de gextuh
2,234 Posts
ik wou net zeggen vind het een strak gebouwtje! en die punt is cker mooi gedaan:) maakt he tpleintje ook wel wat meer een pleintje. ze hadden het wel iets lichter mogen maken maar als de hekken wegzijn :)!

1 - 20 of 36 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.