SkyscraperCity banner
1 - 7 of 7 Posts

·
...
3,318 Posts
Discussion Starter · #1 ·
De titel spreekt voor zich. Alle foto's zijn gemaakt in maart en april 2006.

Reacties zijn leuk, niet verplicht. :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Suburbs:

14.

15.

...

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Is die trein op foto #7 het "enige goeie wat er uit Amsterdam komt" volgens Theo Maassen? :D

Leuke serie, de torentjes in Eindhoven zijn beduidend beter dan de laagbouw, een hoop grauwe blokkendozen. Die Vestedatoren mag wat mij betreft emigreren naar Rotterdam, mooie slanke beauty!

·
...
3,318 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Foto 5 (en 4): vanaf de loopbrug tussen Piazza en Mediamarkt

Foto 6: vanaf het dak van de parkeergarage naast de Mediamarkt (gemaakt tijdens de fandag, trouwens)

En ASML is inderdaad eigenlijk een prachtige toren, zowel van binnen als buiten. Omdat die in Veldhoven staat alleen een beetje vergeten.

·
Registered
182 Posts
Die Admirant vind ik nou niet echt een topper. Beetje ziekenhuisachtig. Maar die foto samen met de Witte Dame doet ondergetekende wel beseffen dat er tenminste wat betreft kleur is gelet op de omgeving. Om diezelfde reden zou ik willen pleiten voor een accenten met blauw licht op d'n Admirant.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Leuke serie, maar wel met veel foto's van erg lage kwaliteit. Hoe komt dat?

Nexxd said:
een hoop grauwe blokkendozen
Mwoah (ik ga weer relativeren :)), je ziet op deze foto's vooral dat blok dat het Beursgebouw heet. Gelukkig gaat het binnen een paar jaar weg om plaats te maken voor 120 meter hoge hoogbouw.

Nexxd said:
Is die trein op foto #7 het "enige goeie wat er uit Amsterdam komt" volgens Theo Maassen? :D
Niet helemaal, want op #7 zie je een trein komen vanuit het oosten, uit de richting Venlo/Sittard dus. Dat kan nooit de trein vanuit Amsterdam zijn ;) Foto #6 kan wel! :D

1 - 7 of 7 Posts