Als je je verveelt kan je ook de 19 pagina's tellende klankbordgroepverslagen door gaan lezen, dan kom je dit soort sappige dingen tegen
eindhoven.parlaeus.nl
DPG Media Privacy GateEINDHOVEN - En weer gaat een dor en droog stuk Eindhoven op de schop: de noordkant van het Stadhuisplein met een stukje Begijnenhof wordt gedeeltelijke gesloopt om er een 'iconisch' gebouw voor wonen, werken en recreëren terug te bouwen. Misschien wel in de vorm van een grote E of een soort tribune. Ook hier geldt de regel dat er zeker tien procent sociale woningbouw moet komen.
Uit de enquête kwam naar voren dat enkel bij de leeftijdsgroep "50+'ers" er een meerderheid tegen XXL op het Stadhuisplein was.Daarnaast, wat is de definitie van ouderen vs jongeren? Wanneer behoor je tot wat? Ik beschouw mezelf niet als oudere. Al zou een jongere mij een ouwe zak vinden. Of ben ik gewoon een jongere omdat ik voorstander ben?
Aan mij lag het niet.Uit de enquête kwam naar voren dat enkel bij de leeftijdsgroep "50+'ers" er een meerderheid tegen XXL op het Stadhuisplein was.
Dat getal is een goed bewaard geheim, maar er zitten er volgens mij bij die hun onderwijs nog in het Latijn genoten hebben!Wat is de leeftijdssamenstelling van de gemeenteraad?
Jemig de pemig!Ik ook overigens.
Soms lijkt het wel eens alsof een aantal geen onderwijs genoten heeft....Dat getal is een goed bewaard geheim, maar er zitten er volgens mij bij die hun onderwijs nog in het Latijn genoten hebben!
Uiteraard is dat de beweegreden van de van abbestichting.. maar ik snap niet waar in het proces de gemeente dit over heeft genomen.. XL is 105m, waarom niet 100m of 110m?Heeft dat niet gewoon te maken met het feit dat de Admirant de hoogste is en ze dat daarom als maximale hoogtegrens willen houden. Tot hier en niet verder. Als de hoogste toren 95 was geweest, was dat de grens geworden.