Voel je vrij om lid te worden en een steentje bij te dragen
DPG Media Privacy GateEINDHOVEN - En weer gaat een dor en droog stuk Eindhoven op de schop: de noordkant van het Stadhuisplein met een stukje Begijnenhof wordt gedeeltelijke gesloopt om er een 'iconisch' gebouw voor wonen, werken en recreëren terug te bouwen. Misschien wel in de vorm van een grote E of een soort tribune. Ook hier geldt de regel dat er zeker tien procent sociale woningbouw moet komen.
Ik wil me wel aanbieden als taalnazi. Je moet je als taalfout wel héél goed ondergedoken houden wil je aan mijn aandacht ontglippen.Voel je vrij om lid te worden en een steentje bij te dragen
Mee eens, het leidt ook voortdurend af van de kern van deze discussie. Het gaat wat mij betreft niet over hoog of laag an sich, beide kunnen het gebied kwalitatief een oppepper geven. Het gaat ook niet om wel of geen of hoeveel groen, maar over een kwalitatief goede inpassing van groene elementen die het plein als plein versterken. 80 meter verderop loop je het Dommelpark (heet dat zo?) in en van daaruit kun je via het Anne Frankplantsoen, Stadswandelpark en de Genneperparken zonder al te veel onderbreking door (dichte) bebouwing direct het Dommeldal bij Waalre inlopen.Die fixatie op hoogte is niet goed en op dit moment nog een non-issue. Die hoogte is ook ook niet zo interessant; de architectuur en de ontwikkeling van het gebied zijn veel interessanter. Maar wat mij betreft is 105 meter op deze locatie verder prima. Overigens is dit natuurlijk niet de laatste XXL locatie. Het hele gebied knoop XL is XXL gebied. Dat is ook wat de tegenstanders steeds roepen: doe het daar maar.
Dan geloof je in sprookjes, dat riepen ze ook over District E.. als ze het daar prima vinden, waarom procederen ze dan tegen District E, Edge, Lichthoven in knoop XL.. ze zullen zich straks net zo hard verzetten in Fellenoord en alles op alles zetten om ook daar de boel te verstoren.. waarna de raad weer gaat draaien, de boel weer word afgetopt.. wat dat betreft is er niks veranderd, het is hetzelfde verhaaltje van de gemeente met grote ambities die als puntje bij paaltje komt weer laf afhaakt..Overigens is dit natuurlijk niet de laatste XXL locatie. Het hele gebied knoop XL is XXL gebied. Dat is ook wat de tegenstanders steeds roepen: doe het daar maar.
Ik schrijf niet dat ik ergens in geloof, ik geef alleen de feiten weer. Dat er ook bij KnoopXL weerstand gaat ontstaan tegen echte hoogbouw is zeer aannemelijk.Dan geloof je in sprookjes, dat riepen ze ook over District E.. als ze het daar prima vinden, waarom procederen ze dan tegen District E, Edge, Lichthoven in knoop XL.. ze zullen zich straks net zo hard verzetten in Fellenoord en alles op alles zetten om ook daar de boel te verstoren.. waarna de raad weer gaat draaien, de boel weer word afgetopt.. wat dat betreft is er niks veranderd, het is hetzelfde verhaaltje van de gemeente met grote ambities die als puntje bij paaltje komt weer laf afhaakt..
maarja terugkomend op het artikel, ik lees dat het gros voor de middelste optie is waar 160m iig nog wel mogelijk is.. al heb ik er een hard hoofd in.
Leuk, zou je mij een privé bericht willen sturen op het forum? Op één of andere manier mag ik jou geen prive berichten sturen. Wellicht lukt het andersom wel.Ik wil me wel aanbieden als taalnazi. Je moet je als taalfout wel héél goed ondergedoken houden wil je aan mijn aandacht ontglippen.
Aan tijd ontbreekt het me vooralsnog niet.
Dus.
Alargule op foutenrazzia!Ik wil me wel aanbieden als taalnazi. Je moet je als taalfout wel héél goed ondergedoken houden wil je aan mijn aandacht ontglippen.
Aan tijd ontbreekt het me vooralsnog niet.
Dus.