Dat er een enorme druk rust op de raad en dat de vergaderingen killing zijn daar ben ik mij terdege van bewust. Ik heb ook zeker respect voor deze club verwilligers want dat zijn het tenslotte, ieder met zijn of haar eigen intrinsieke motivatie.
Eens met je stelling dat besluitvorming plaats moet vinden op basis van feiten en of steekhoudende argumenten.
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat deze drukmisbruikt gebruikt wordt door een aantal fervent tegenstanders in de raad als het gaat over ambitieuze projecten op het vlak van stedelijke vernieuwing. Iedere fractie ervaart tijdsdruk en leest niet alles dus als ik maar hard genoeg roep dan is de kans redelijkerwijs aanwezig dat er raadsleden zijn die volgen en het relaas aannemen als waarheid.
Dit is overigens ook een aanname en heb ik niet getoetst bij leden van de raad
.
Ook diverse clubjes doen hier hun voordeel mee en laten zich niet onbetuigd als het gaat over het verspreiden van aannames richting de media en de raad. De publieke opinie en gemeenteraad kan hier gevoelig voor zijn zo is meerdere malen gebleken.
Eens met je stelling dat besluitvorming plaats moet vinden op basis van feiten en of steekhoudende argumenten.
Toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat deze druk
Dit is overigens ook een aanname en heb ik niet getoetst bij leden van de raad
Ook diverse clubjes doen hier hun voordeel mee en laten zich niet onbetuigd als het gaat over het verspreiden van aannames richting de media en de raad. De publieke opinie en gemeenteraad kan hier gevoelig voor zijn zo is meerdere malen gebleken.