SkyscraperCity banner
1 - 13 of 13 Posts

·
UP's and Downsss
2,184 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Gisteren, samen met Lichtstad, foto's gemaakt vanuit de Vier Jaargetijden; 15e etage. De omstandigheden waren niet ideaal, het was een beetje heiig en ik was een beetje (veel) ziek. Maar toch, komt ie dan:

1. Kijkje in de tuinen van de straat waar ik geboren ben: Ockegemstraat nr.3

2.Dan deze maar, stom dat ik geen foto van de toren gemaakt heb

3.

4.De waterbollen

5.Eindhoven, een groot dorp, beetje onscherp, kon vanwege de zon het statief niet gebruiken

6.

7.Kunstijsbaan

8. De Weerde, voor 65 plussers met straks een loopbrug naar de duiktoren van het zwemparadijs :cool:

9. Hijskraan in het midden bouwt mee aan een torentje van kleine 50 meter

10.Moet je nou zien, hoe groen Ehv. is

11.

12.Nog meer 65 plussers onder dak

13.

14.

15.

16.Porthos

17.Boeruuhh.. jammer dat het stadion er net niet helemaal op staat

18.Close-up van de witte onderbroek van de Admirant (voer voor insiders ;))

19.Bekend gebouwtje staat er op, voor de meesten van jullie :)

20.

21.Groenwerkers

22.

23. Onscherp evoluon, kon het statief niet gebruiken vanuit die hoek

24.De Bennekel, redelijk berucht volksbuurtje

25.De nieuwbouw Holstraat dus

26.De Hogt..File top 10..misschien nu niet meer, sinds de komst van de spitsstrook

De panoos laat ik aan Patrick over. Heb het wel geprobeerd maar het lukt niet helemaal.. :eek:hno: Heb vanwege het heiige weer alle foto's graadje belichting teruggenomen..ze zien er eigenlijk nu een beetje vuil uit, niet?

·
Registered
4,042 Posts
Wauw, als er niet zoveel ruis zat in foto 18 dan zou dat de beste foto van de Eindhovense twins zijn die ik ook gezien heb. Straks in de zomer als het echt helder is dan nog een keer maken. :)

·
UP's and Downsss
2,184 Posts
Discussion Starter · #3 · (Edited)
^Okiedokie, daar mag je mij aan houden :)
Imageshack is niet altijd consequent met het verkleinen van de foto's, maar laat ze lekker in het grote formaat staan..ziet er best wel gaaf uit, op de ruis na dan..

·
UP's and Downsss
2,184 Posts
Discussion Starter · #5 ·
^Wat, komt U naar Eindhoven? Wel ff op tijd laten weten, dan hang ik de vlag uit :tyty:

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ja, mooi! Ik zal zo (als ik alle foto's bewerkt heb, veel zijn er te licht), ook een thread openen om mijn foto's te laten zien. Favo is toch wel #18, grootstedelijk Eindhoven ;)

·
UP's and Downsss
2,184 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Lichtstad said:
Ja, mooi! Ik zal zo (als ik alle foto's bewerkt heb, veel zijn er te licht), ook een thread openen om mijn foto's te laten zien. Favo is toch wel #18, grootstedelijk Eindhoven ;)
Ja, lullig, he? Om die heiigheid weg te poetsen. We gaan nog een keer terug, Patrick. Vast en zeker :)

·
德明
5,413 Posts
SimsPlanet2 said:
ik zie op de laatste foto op die snelweg een Vos vrachtwagen :)
Harry Vos, Oss :laugh:

Goed bezig Harrewar! Hoe lang zijn jullie daar uiteindelijk binnen geweest?

Mooie foto's! :cheers2:

·
UP's and Downsss
2,184 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Van 11 tot 1 ongeveer. Had liever op een ander tijdstip de afspraak gemaakt, 's avonds, zo tegen zonsondergang..2 vliegen in een klap, maar die mensen konden alleen maar 's ochtends. Doen we de volgende keer! :)

1 - 13 of 13 Posts