SkyscraperCity banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 499 Posts

·
Rick Bakker
5,321 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Stand van zaken:

Foto van Vis

Zo moet ie worden:

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Fok! Helemaal vergeten om een nieuwe thread aan te maken! Dat terwijl ik de 499ste post had in Porthos 2. :cry: :cry: :cry: Nu gaat CborG er met de eer vandoor. Bij de Admirant is het me wel gelukt namelijk...

·
Registered
373 Posts
Snel, sneller, snelst. In de bouwtijd van de scheepmakerstoren kun je een complete skyline van dit soort torens bouwen! Volgens mij is er ook nog eeen oudere versie van het HHF (tweede foto) je ziet ze echt iedere update voorbij komen:p

·
They do it in the air
3,288 Posts
@Winus zijn die foto's van zaterdag 14 mei er staat "today" bij jouw post maar dat wil niet zeggen dat de foto's ook "Today"( 14 -5-2005) gemaakt zijn

Maar de klimkooi staat er naast dus zal er eerdaags wel begonnen worden met ophogen! ;)

BTW, mooie foto's foorall dorgaan :eek:kay:

·
They do it in the air
3,288 Posts
Oeps.............. zag bij: Eindhoven: Porthos WC Woensel (2) dat de foto's waarschijnlijk al van v rijdag zijn dus is de kraan misschien al verhoogd???

·
Registered
60 Posts
Mooi zo, dan kunnen ze weer een stukje hoger bouwen! Weet iemand wanneer de kraan echt opgetopt wordt, zal niet lang meer duren dan als ik de foto's zo zie.
@Winus, vanwaar die plotselinge baardgroei?????

·
Banned
6,813 Posts
*Lichtstad* said:
Fok! Helemaal vergeten om een nieuwe thread aan te maken! Dat terwijl ik de 499ste post had in Porthos 2. :cry: :cry: :cry: Nu gaat CborG er met de eer vandoor. Bij de Admirant is het me wel gelukt namelijk...
waar maak jij je druk om? welke eer? iemand moet het doen, niemand let er op wie het doet, als het maar gebeurd.

mooie updates trouwens, dit begint ook al een aardige toren te worden. ik zou het leuk vinden als er daar bij dat winkelcentrum nog wat torens erbij zouden komen tussen de 80 en 120 meter, dan krijg je een mooie cluster.

de cluster van woensel west.

·
Illustrateur
13,092 Posts
ik zie het liever in het centrum verder boomen. daar moet het gebeuren! hetzelfde verhaal als bij rotterdam zuidplein. in plaats van torens zie ik er liever wat vrolijkere betegeling en meer bomen en parken. dat kunnen ze daar beter gebruiken. die torens komen in 'downtown' wel :)

·
Registered
373 Posts
Ik zie ook liever een geconcentreerde skyline in het centrum. Mijn voorkeur gaat uit naar een Amrikaans uiterlijk van een skyline (Waarin je Down-town kunt herkennen) Maar de Europese centra zijn echt heel anders opgebouwd, daar kun je niet echt spreken van Down-town.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Dr. Dubai said:
waar maak jij je druk om? welke eer? iemand moet het doen, niemand let er op wie het doet, als het maar gebeurd.
Ik kick op die eer, je moest eens weten :)

·
Registered
256 Posts
tering he 19de alweer...snelle jelle. Elke toren is sowieso een aanwinst waar die ook staat, buiten het feit dat iedereen zijn eigen favoriete plek heeft. Vieleicht kan er in de toekomst van het wc naar de stad toegebouwt worden......da's trouwens wel een behoorlijk stukkie om te overbruggen :jk:

1 - 20 of 499 Posts
Status
Not open for further replies.