SkyscraperCity banner
1 - 20 of 20 Posts

·
德明
5,413 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Op deze prachtige zomerse dag ben ik even lekker naar Eindhoven gefietst. Ik was benieuwd naar de sfeer die de massaal toegestroomde supporters zouden produceren. Nou ik kan je vertellen, het was geweldig! Dat kwam door: de gemoedelijke voetbalsfeer, de swingende Spanjaarden, de zuipende Engelsen, het prachtige weer, en de leuke Spaanse grietjes.

De meeste foto’s hebben geen uitleg nodig. Reacties zijn altijd leuk! :)

1. Stadion

2.

3. Het ‘Sevilla Fan Square’ op de Markt

4. Idem

5. Ook nog

6. Nogmaals

7.

8.

9.

10.

11. Het ‘Middlesbrough Fan Square’ op het Stadhuisplein

12. Nogmaals

13. Idem

14.

15.

16.

17. Jong geleerd…

18. Van Abbemuseum

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

Zo, dat was het dan. Bedankt voor het kijken! :cheers2:

·
--------------
2,747 Posts
Mooie reportage, ikwas vanmiddag ook in eindhoven was idd erg goeie sfeer altijd leuk zulke grote evenementen, zelfs in tilburg waren grote groepen supporters na de wedstrijd nog in de stad aan het feesten.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Wow, heel erg mooie repo! :cheer: Het was echt geweldig, ultieme voetbalsfeer zonder ook maar enige ongeregeldheden. Ook in het stadion wads het een echt Engelse sfeer, die lui weten tenminste hoe je je team moet aanmoedigen. 90 minuten lang schreeuwen! Zelfs na de voor de Engelsen verloren wedstrijd bleven ze vrolijk, ze mogen immers trots zijn op wat ze dit jaar bereikt hebben. Ja, het was echt bijzonder sfeervol in de stad. :cool: :cool: :cheers:

Mijn foto's komen er nog een keer aan :)

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
ongekende sfeer die ze in Eindhoven nog nooit meegemaakt hebben en nooit meer mee zullen maken. itt de straalkachels hoorde je nu een keer supporters herrie maken.
wat een ongekende sfeer maakten die Spanjaarden. Echt ongelooflijk. Youri Mulder zei datie nog nooit zoiets meegemaakt had en het was ook gewoon enorm indrukwekkend. De engelsen konden er natuurlijk ook wel wat van, maar ik was onder de indruk van de Spanjaarden.

·
Digue-le-Bois
1,133 Posts
Ja, het motto van gisteren was in Eindhoven echt Fun, Friendship... Football! er hing echt een goede sfeer in de stad. Leuk dat je deze fotoserie geschoten hebt DvW.

·
Captain
3,356 Posts
Netjes gedaan jongens :applause:
Eindhoven en daarmee Nederland mogen trots zijn op zo'n geweldig verlopen UEFA-Cupfinale. Zowel qua wedstrijd, als qua ambiance. Daar kan menig 'uitgerekende' CL-finale jaloers op zijn.

853 Posts
Kruikenparadijs said:
ongekende sfeer die ze in Eindhoven nog nooit meegemaakt hebben en nooit meer mee zullen maken. itt de straalkachels hoorde je nu een keer supporters herrie maken.
.....
Denk niet dat je gelijk hebt, ieder jaar is in Eindhoven zowat het kampioensfeest die steeds beter en leuker lijkt te worden.Afgelopen april waren er zo'n 100.000 mensen op de been, zoveel waren er gisteren niet.Ook kwa sfeer in het stadion, natuurlijk raakt men bij PSV niet meer opgewonden van Willem2 of NEC(hoeveel zullen we vandaag gaan winnen) maar zo'n potje als de laatste tegen AC Milan was geweldig. Tijdens het EK in 2000 met Engeland-Portugal was het net zoals gisteren een supersfeer. Maar nog een keer zo'n finale in EHV zou ik zeker aanmoedigen.

·
UP's and Downsss
2,184 Posts
Leuke serie DvW! Gisteren komt weer helemaal terug.. :)
Als opmerking wil ik plaatsen dat je kaders wel errug vet zijn, past misschien wel bij de gemiddelde dikte van de voetbalsupporter, maar toch.. ;)

·
Registered
1,214 Posts
Ach, als Willem II-er moet je toch wat te zeiken hebben op je superieure buurman he... ;)

Maar mooie reeks DvW. Vind 22 het mooist. :eek:kay:

·
Eindhoven de gextuh
1,530 Posts
het was echt een fantastische middag, vrijwel de hele middag tussen de engelse gestaan, en tijdens de wedstrijden bij de sevilla aanhang... heel de martk stond ook toen nog gewoon helemaal vol... er ware er dus een hoop zonder kaartje gekomen, maar dat was al zeker de moeite waard!:)... zelf ook nog een fust gekocht in de supermarkt want uiteraard lag er 0.0 bier in de schappen meer... behalve die fust maar daar ook nog wel hoop lol mee gehad op het muurtje van foto 10 onder de tap hangen. en dan al die gezichten van de engelse... jaloers?;) hehe:)

singing Middlesbrough, Middlesbrough FC. They play the finest football, the world has ever seen!!! :dance: :cheers:

·
Registered
5,019 Posts
Waar zijn al die lekkere spaanse grietjes nou?? Ik zie alleen maar lelijke engelsen. :sly: Verder een goed voorbeeld voor de rustigste en bejaardste aanhang van nederland (psv) hoe je een feessie moet bouwen bij een voetbal wedstrijd. :yes:

·
Registered
5,602 Posts
Ziet er gezellig uit met de dikkertjes uit Engeland. Dit is zeker een goede promotie voor Eindhoven. Heb die wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar hadden ze ook nog wat beelden vanuit een helicopter?

·
Registered
6,672 Posts
@ Kruik

Ruud Gullit zei dat ooit eens over FC Twente en dat die in zijn loopbaan nog nooit een club zoveel sfeer had zien maken dan FC Twente in de Kuip met 32.500 man ( dat zijn er net zoveel als er gisteren totaal in het PSV stadion zaten ) .
Ik heb het nog op de videoband staan zelfs dat die zei .........Ongeloofelijk maar het stadion trilt gewoon onder mijn voeten toen die Live verslag deed .

Heb de wedstrijd gisteren ook gekeken en na een beetje een geflateerde uitslag ging Sevilla dan met de beker er tussendoor, maar de sfeer was grandiooss te noemen .
Maakte me ook niet uit wie er eigenlijk won dus .

1 - 20 of 20 Posts