SkyscraperCity banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 498 Posts

·
heanig an
4,554 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Vervolg van deze thread.

Zo gaat ie worden:

Situatie 15-04-2005 (Foto's en uitleg: Jeroen Eindhoven)

Omdat het alweer zo lang geleden is... een update van de vestedatoren in aanbouw... wederom dank aan het bouwteam Smalle Haven!

Allereerst... het is volgens mij weer erg binnenkort dat de torenkraan weer wordt opgehoogt... [gezien de huidige discussie... en een quote op mij, hij staat nu op 82 meter (haakhoogte) en gaat naar 105 meter (haakhoogte, inclusief kelderverdieping)

Het uitzicht vanaf het uiterste topje van de toren (bijna 70 meter hoogte)...

Het uitzicht vanuit een appartement...

De print op het glas van heel dichtbij...

En het gebogen glas klaar om te monteren...

Een balkon...

Een begin van de afbouw...

Wat impressies van de toren zoals hij er NU voorstaat...

En als laatste, de onthulling van het natuursteen dat op de gevel gaat komen! (deze foto is binnen genomen, de werkelijke uitstraling is bij daglicht beter te beoordelen)

Tot de volgende update!

·
Registered
1,214 Posts
Ha! Eerste post in de nieuwe thread van Nederlands mooiste! :)

·
Eindhoven de gextuh
1,530 Posts
ik had nooit kunnen hopen dat ie zo mooi zou worden:D ben ehct super blij met deze toren in eindhoven:) het is gewoon eens iets zo anders dan anders op hoog niveau

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Jaaa super wordt ie :D en ook leuk om een primeur te hebben... bijna als eerste zijn wij als HHF-ers op de hoogte van de bekleding van het gebouw, ziet er best sjiek uit al zeg ik t zelf, wordt dan een best witte toren, niet zo bruin als in de impressies lijkt het wel :)

·
Registered
400 Posts
Super update!

Wel een beetje jammer dat ze in zo'n dure appartementen metal-stud wandjes toepassen :eek:hno:

Wat voor glazenwassersinstallatie zal worden toegepast? Lijkt me niet eenvoudig om vanuit zo'n bakje de ramen te wassen, door die uitstekende balken kom je niet eenvoudig bij die ramen en bij die ronde ramen zal het helemaal ellendig zijn.

Wel leuk dat er criminelen ingezet worden bij de bouw ;)

·
Rick Bakker
5,321 Posts
^klopt! maar ze zijn nog niet allemaal af:(

Nee, ik ga altijd eerst naar pothos en dan het centrum in, maa ik was al zo nat door dat gesjok in WCW, dat ik geen zin meer had om verder te lopen.
Daarom een update vanaf het station.

·
Eindhoven de gextuh
1,530 Posts
was je dan niet met de trein cborg?. verder nette updates hoor :)! en wat gaat die phortos toch snel he!

1 - 20 of 498 Posts
Status
Not open for further replies.