SkyscraperCity banner
1 - 20 of 50 Posts

·
Abril... cerral!
Joined
·
761 Posts
Per la zona... no sembla la desembocadura del Besòs? Fa la pinta de ser la sortida d'un riu que portava molta aigua torrencial.

Pel que fa a les fotos... espero que no patissin vertígen xD.
 

·
Registered
Joined
·
394 Posts

·
ZERO
Joined
·
17,469 Posts
Al veure els comensals amb cinturons i asseguts a seients tipus atracció penses...

mmm per postres els hi oferiran una mousse desestructurada de llimona acompanyada per una caiguda lliure que els hi crearà una sensació a l'estòmac de gran plaer gastronòmic...

A10
 

·
¡Viva el metro!
DavoR
Joined
·
38,367 Posts
Mola. Jo vull!
:D
 

·
Cervesa espacial
Joined
·
6,160 Posts
En van fer un reportatge a El Club, de TVC. El primer que vaig pensar és que si els cables es trenquessin aquells pobres quedarien planxats.
 

·
Registered
Joined
·
12,167 Posts
Què passa quan algú vulgui anar a l'WC? Haurà de creuar les cames i fer força cap a dins? jijijijiji :D
això em fa recordar una bonica i escatològica cançó popular:

"me gusta cagar en alto y ver la m.ierda pegando saltos..." lalalala :nuts:
 

·
Moderator
Té con pastas member
Joined
·
19,086 Posts
Sempre ma fet molta ràbia la forma que teniu molts catalans de dir l'hora :crazy:

http://www.lavanguardia.es/internet...n-catalan-internet-montcada-teixido-reix.html

Inventan el primer reloj digital de pulsera que da la hora en catalán



a normalización lingüística ha llegado a los relojes. Desde hoy responder a una inocente petición sobre la hora que es puede sorprender al más purista de los filólogos catalanes: "són tres quarts i mig de cinc". Eso suponiendo que en la muñeca se lleve abrochada la pulsera con el nuevo Horacat, el primer reloj digital que muestra la hora en catalán y que permite leer un texto con la fórmula lingüística para dictar la hora con corrección.

La idea surgió de Josep Teixidó, gerente de la empresa Tiktaktek07 de Montcada i Reixac, que no paró hasta elaborar una línea alfanumérica que ayuda a leer un texto traduciendo la hora correcta al catalán, así como el día y el mes. Al mismo tiempo también permite visualizar los dígitos horarios internacionales, según los pulsadores que se utilicen. La pantalla ofrece varias versiones, desde la lectura íntegra de la hora "tres quarts i mig" o la numérica "3/4 de 5 i 7" ".

El Horacat surge también como una reivindicación nacionalista que apuesta por impulsar un sistema horario propio de Catalunya "lo que contribuye a aprender y difundir la lengua catalana". Teixidó recuerda los orígenes; "me dolía que se perdiera la forma en que los abuelos catalanes enseñaban las horas". Tras el lanzamiento, la empresa no descarta aplicar el mismo sistema a relojes para ordenadores, de sobremesa, de pared, e incluso incorporando otro software de audio para invidentes.

Dar la hora en catalán, dice Teixidó, "no está reñido con la precisión" y asegura que el reloj Horacat indica con exactitud los minutos que faltan o pasan de la hora en punto, "quart, dos quarts o tres quarts".
M'ha paregut curiós :D :lol:
 

·
Estela Reynolds
Joined
·
7,106 Posts
^^ Es tracta de no tenir un valencià o un català que sigui una còpia literal del castellà.
 
1 - 20 of 50 Posts
Top