SkyscraperCity banner

7541 - 7560 of 7599 Posts

·
Talking monkey
3,643 Posts

·
-
3,627 Posts
Discussion Starter #7,546
Die Dogbacktower... wanneer is die af?
Volgens dit bericht uit september wordt de Hunsrückturm rond deze tijd opgeleverd, en "dan kunnen de huurders en kopers in hun appartement."

• Like
Reactions: kosimodo

·
klaz
123 Posts
Zonneroute: geef er maar een leuk klinkende naam aan!

Rijkswaterstaat wil, als alles meezit, in 2025 beginnen met de realisatie van de Drentse zonneroute langs de A37 tussen Hoogeveen en de grens met Duitsland. In de bermen van de snelweg wordt over een afstand van ruim 40 kilometer een zonnepark van 300 ha aangelegd. Op enkele locaties kan ik me er echt wel iets iets bij voorstellen, maar om nu de hele A37 te ontsieren lijkt me voor niet echt fraai. Drenthe ervaren en beleven is het mooist zonder die lelijke panelen. Drenthe doet wat met je was toch de slogan..... en niet Drenthe heeft veel zonnepanelen!! (Het is maar een mening)

·
Registered
Artist & Designer
51 Posts
Zonneroute: geef er maar een leuk klinkende naam aan!

Rijkswaterstaat wil, als alles meezit, in 2025 beginnen met de realisatie van de Drentse zonneroute langs de A37 tussen Hoogeveen en de grens met Duitsland. In de bermen van de snelweg wordt over een afstand van ruim 40 kilometer een zonnepark van 300 ha aangelegd. Op enkele locaties kan ik me er echt wel iets iets bij voorstellen, maar om nu de hele A37 te ontsieren lijkt me voor niet echt fraai. Drenthe ervaren en beleven is het mooist zonder die lelijke panelen. Drenthe doet wat met je was toch de slogan..... en niet Drenthe heeft veel zonnepanelen!! (Het is maar een mening)
Mee eens! Heb ik liever dat ze een stuk land opkopen waar tog niemand komt.. Of nog beter de daken op het Industrie. :D

·
Moderator
45,960 Posts
Volgens dit bericht uit september wordt de Hunsrückturm rond deze tijd opgeleverd, en "dan kunnen de huurders en kopers in hun appartement."
Is er ook iemand in Emmen die dit ook echt kan bevestigen?

De laatste geplaatste foto van de Hondsrugtoren hier in deze thread was van eind oktober en toen was er nog aardig wat te doen.

·
-
3,627 Posts
Discussion Starter #7,554
Nou... Toevallig ben ik er gisteren nog aan langs gekomen en aan de werkzaamheden te zien heb ik niet het idee dat de Hondsrugtoren al opgeleverd is en de eerste mensen in hun appartement kunnen. Het zal niet veel schelen, maar oplevering in 2020 lijkt er niet in te zitten. Uiteraard hoor ik het graag als mijn indruk verkeerd is.

·
Registered
1,335 Posts
Ik vind het een mooie toren geworden en hij valt ook goed op. Wat ik persoonlijk erg jammer vindt is dat ten westen van het centrum van Emmen geen stad ligt maar weilanden. Ik vind de overgang vanuit de rijrichting Drachten naar Emmen zo apart. Je bent ineens vanuit een landelijke omgeving in het centrum van Emmen.
Mocht Emmen nog een keer uitbreiden dan zou ik het toejuichen om in westelijke richting te bouwen.

Zijn deze plannen er ook? Of zijn ze er ooit wel geweest?

7541 - 7560 of 7599 Posts