In het centrum, langs een belangrijke straat; heel veel.Wat is er mis met rijtjeshuizen? Waar was Bever dan en wat staat er nu?
Heel herkenbaar.Integendeel. Zo bouwen op zo een lokatie.. ik schud mijn hoofd. Zo kreeer je geen centrum.
Volgens dit bericht uit september wordt de Hunsrückturm rond deze tijd opgeleverd, en "dan kunnen de huurders en kopers in hun appartement."Die Dogbacktower... wanneer is die af?
Mee eens! Heb ik liever dat ze een stuk land opkopen waar tog niemand komt.. Of nog beter de daken op het Industrie.Zonneroute: geef er maar een leuk klinkende naam aan!
Rijkswaterstaat wil, als alles meezit, in 2025 beginnen met de realisatie van de Drentse zonneroute langs de A37 tussen Hoogeveen en de grens met Duitsland. In de bermen van de snelweg wordt over een afstand van ruim 40 kilometer een zonnepark van 300 ha aangelegd. Op enkele locaties kan ik me er echt wel iets iets bij voorstellen, maar om nu de hele A37 te ontsieren lijkt me voor niet echt fraai. Drenthe ervaren en beleven is het mooist zonder die lelijke panelen. Drenthe doet wat met je was toch de slogan..... en niet Drenthe heeft veel zonnepanelen!! (Het is maar een mening)
Is er ook iemand in Emmen die dit ook echt kan bevestigen?Volgens dit bericht uit september wordt de Hunsrückturm rond deze tijd opgeleverd, en "dan kunnen de huurders en kopers in hun appartement."