Skyscraper City Forum banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Randstadrail is een toekomstig openbaar vervoermiddel , het is een soort kruising tussen tram en trein het is te vinden in regio Zuid-Holland.

hieronder hebben we een paar deelvragen waarop we graag antwoorden willen hebben. Het is voor een werkstuk van Aardrijkskunde, met jullie medewerking kan ik een deelvraag van het werkstuk al beantwoorden!

- Hoe oud ben je ?

- Hoeveel km reis je per dag ?

- Welk vervoersmiddel gebruik je ?

- Als randstadrail er is zal je dan gaan overstappen van je huidige vervoersmiddel naar Randstadrail ?

graag willen we serieuze reacties...

·
Accepteer Geen Middelmaat
1,498 Posts
- 21
- 20
- fiets
- nee*

* en waarom? Omdat ik in Utrecht woon, en dus voor m'n dagelijkse tripjes niks aan RandstadRail heb. (Ik moet wachten op Randstadspoor.)

Kortom: je moet wel even wat meer info geven hierbij, zoals voor wie deze enquete is bedoeld. Nu zul je nl. waarschijnlijk niet tot bruikbare resultaten komen.

·
oemoemenemoe
1,496 Posts
- 18
- Ongeveer 15 km (Zoetermeer - Delft)
- Bus
- Nee, is niet praktisch. Ik gebruik de Zoetermeer Stadslijn echter regelmatig, maar niet dagelijks (2 keer per week schat ik). Misschien zal ik het wel vaker gebruiken als RandstadRail helemaal naar Rotterdam is doorgetrokken vanaf Zoetermeer.

·
Walk your talk
858 Posts
-24
-~22km ( Rotterdam-Nootdorp)
-trein en fiets, soms bus
-Er komt straks wel een station in Nootdorp, maar volgens mij ben ik sneller met de trein.... Naar zoetermeer ga ik hem zoiezo gebruiken.

·
robkaper.nl
5,971 Posts
(
- 27
- woon/werk: 0.2km
- benenwagen
- nee, ook niet naar Den Haag. Eventueel wel naar mijn stiefbroer in het Haagse deel van Nootdorp in plaats van trein+tram.
)

Tussen haakjes omdat ik geen vaste reiziger ben voor de betreffende regio.

·
Administrator
30,223 Posts
Hoe oud ben je ?
- 34

Hoeveel km reis je per dag ?
- 10

Welk vervoersmiddel gebruik je ?
- Fiets, Auto, Metro. Indie volgorde

Als randstadrail er is zal je dan gaan overstappen van je huidige vervoersmiddel naar Randstadrail ?
- nee

Succes met je onderzoek. :)

·
Registered
151 Posts
- 35 jaar oud
- afstand bed - werkruimte, circa 7 m; bij bezoek bouwproject kan reisafstand oplopen tot 200 km per dag (in geval meerdere projecten nog iets meer)
- trein, (snel)tram, metro, bus, fiets
- hangt af van te bezoeken project (soms dus)

·
kejje nagaan!
5,074 Posts
Ja dat was het eerste wat in me opkwam...Noorderlingen, Twentenaren, Limburgers, Brabanders, Utrechters, Amsterdammers kunnen allemaal deze enquete invullen, maar de resultaten zullen weinig opleveren....

Ik pendel dagelijks tussen Delft en Den Haag (en af en toe incidenteel Haarlem of Rotterdam), maar ook wanneer ik in Den Haag of Rotterdam moet zijn heb ik niets aan Randstadrail, want mijn bestemmingen in die steden liggen langs HTM lijn 9, respectievelijk de Calandlijn van de RET...

1 - 16 of 16 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.