SkyscraperCity banner

121 - 140 of 951 Posts

·
Registered
331 Posts
Mooi filmpje :)

Is het al duidelijk wat met het oude perron gaat gebeuren? Of mag dat nu de komende jaren onkruid gaan verzamelen?

·
Civieler
1,174 Posts
Een half miljoen bezoekers per jaar is een behoorlijk hoog aantal; ik ben benieuwd waarmee ze zoveel bezoekers willen gaan trekken. De Nederlandse attractiemarkt is toch wel zo ongeveer verzadigd, dus ze zullen óf met iets heel vernieuwends moeten komen om dat aantal te halen óf ze mikken op minder bezoekers maar met meerdere bezoeken per jaar. Gezien de naam van het park denk ik echter het eerste.

Die gebouwen op de meubelboulevard zien er wel leuk uit, alleen die parkeerplaatsen altijd :eek:hno:. Nou ja, het blijft een meubelboulevard, maar ik hoop dat ze wel rekening met fietsers houden.

·
Talking monkey
3,596 Posts
Interessant nieuws van dat themapark, daar had ik nog niets over gehoord. Hoe serieus/concreet zijn die plannen?

·
Registered
497 Posts
Discussion Starter #128
Het enorme vloeroppervlak is goed zichtbaar vanuit de lucht:

Het volledige album van week 36+37 van de kraanmachinist vind je hier.

·
Civieler
1,174 Posts
^^ Wat is dat appartementengebouw toch een geweldig gebouw. Echt een aanwinst voor die plek. Het nieuwe hotel gaat ook zeker een aanwinst worden. Dank voor het plaatsen van de link Hendrik!

·
Registered
18 Posts
Allemaal projecten bij elkaar: Nieuwe intercity hotel in de achtergrond, verbouwing van het grote zwarte pand op de oude markt, en op de voorgrond de vorig jaar herstemde schouwburg, met onder andere Extra Blatt.

121 - 140 of 951 Posts