SkyscraperCity banner

1 - 20 of 340 Posts

·
Banned
743 Posts
Discussion Starter #1
Database Error Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.skyscrapercity.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The www.skyscrapercity.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

·
Registered
5,758 Posts
Het loopt helaas al de hele dag wat vast. De User-CP list blijft soms hangen en laat al geziene topics zien. De likes hangen ook soms vast en als je er op klikt (in de lijst), krijg je een leeg veld, met als gebruiker 'Guest' en datum: January 1st, 1970, 01:00 AM.

·
Moderator
43,744 Posts
Met al die moderne technologie is het toch niet meer wat het is. Misschien moeten we naar een fysiek forum, een plaats in de stad waar de mannen van de gegoede stand in witte gewaden met elkaar in discussie gaan over alles wat met stedelijkheid heeft te maken. Gewoon weer goed met elkaar discussiëren zonder last te hebben van haperende servers.

·
mentula agricolæ vulgaris
977 Posts
Eens en voor. Alphen a/d Rijn dan maar? Wanneer?

·
Derp?
2,121 Posts
Met al die moderne technologie is het toch niet meer wat het is. Misschien moeten we naar een fysiek forum, een plaats in de stad waar de mannen van de gegoede stand in witte gewaden met elkaar in discussie gaan over alles wat met stedelijkheid heeft te maken. Gewoon weer goed met elkaar discussiëren zonder last te hebben van haperende servers.
In Groningen zijn we er mee bezig, maar omdat dat ding aardbeving-proof moet worden gemaakt duurt het allemaal wat langer. Dat met die witte gewaden is sympathiek, maar moet nog door de gemeenteraad.

·
Enjoy your freedom!
7,494 Posts
^^ Misschien jezelf eens bovenaan plaatsen... Je lijkt er je levenswerk van te maken. :nuts:

·
mentula agricolæ vulgaris
977 Posts
Road_UK ook? Wtf is er aan de hand? SkyScraperPeoplesRepublicofChina?

·
Administrator
29,639 Posts
Wat de directe aanleiding is geweest om Road-UK te verbannen weet ik niet. Hij zal wel voor de zoveelste keer vervelend bijdehand hebben lopen doen in een internationale sectie. Het is hem al een paar keer uitgelegd dat je daar in Nederland wellicht mee weg komt, ergens anders niet. Blijkbaar heeft dat niet geholpen. Aangezien ik al een keer eerder voor hem ingestaan heb doe ik dat dus geen tweede keer meer. Moderatoren één keer overrulen voor schut zetten is wel voldoende.

Wat het technische deel betreft, die ene server die gisteren geen zin had doet het weer.

·
Moderator
43,744 Posts
Eens en voor. Alphen a/d Rijn dan maar? Wanneer?
Om nu in Alphen over grootstedelijkheid te gaan discussieren? Dat valt dan wel heel erg onder de noemer neutraal terrein. En dan moet het natuurlijk ook weer in het Archeon plaatsvinden om ook nog een historische setting te creeeren, het zou bijna even afgezaagd zijn als de standaard Romeinse naamgevingen van gebouwen in de gemeente.

Wacht eventjes... Ik hoor helemaal niet bij de gegoede stand, ik heb er verder dus niks mee te maken. Iedereen die denkt daar wel bij te horen is uitgenodigd om in Alphen een forum te organiseren. :cheers:

ps.
Een lijst van mensen met een ban en dan de enige echte Eusebius vergeten. :eek:hno:

·
UP's and Downsss
2,080 Posts
^^ nu hij er toch niet meer is effe roddelen.
Eusebius/Bikkel was een rare virtuele gast..maar in het echie scoorde hij ook hoog volgens mij.
Onnavolgbaar.
Hij had naar eigen zeggen een hond en saboteerde scootmobielen...prutste wat met elektronica en was moddervet.
Volgens mij een verwarde nerd....beetje narcistisch ook :picard: En maar op Engelse subfora ronddolen.
Hoe is het met Doc trouwens? Zit ie in Dubai :lol:

·
Banned
9,528 Posts
Het lijkt erop dat de zomertijd al staat ingesteld. Alhoewel het inderdaad heel warm weer is, vind ik het een beetje voorbarig.

·
Administrator
29,639 Posts
Heeft er inderdaad mee te maken dat de servers in de VS staan en daar daylight savings vannacht is ingegaan. Bij de date & time opties hier is dat bij te stellen. Over drie weken kun je ze weer terugzetten. :)

1 - 20 of 340 Posts