SkyscraperCity banner

261 - 280 of 340 Posts

·
Registered
6,902 Posts
Worden de 'Quote', 'Personal Message' en sinds zonet 'Edit' knoppen eigenlijk nog hersteld ?

·
Moderator
14,335 Posts
^^Die knoppen werken bij mij gewoon :?

·
Registered
5,997 Posts
Geen ramp, maar wel irritant: afbeeldingen die van Twitter hier geplaatst worden, zijn niet zichtbaar in de app. Hebben meer forummers hier last van?

·
Registered
32,998 Posts
De like-button is (i.i.g. bij mij) sinds vanmorgen verdwenen als de site via een desktop wordt of via de mobiele telefoon bekeken wordt. Is dat een voorbode van de aangekondigde overgang naar een nieuw platform voor Skyscrapercity?

·
Moderator
43,741 Posts
Er worden al voorbereidende werkzaamheden gedaan voor de migratie, hierdoor kan het voorkomen dat er forum raar geageerd of dat functies tijdelijk niet gebruikt kunnen worden. Er wordt naar deze problemen gekeken om ze zo snel mogelijk op te lossen.

Vanochtend zijn er bijvoorbeeld meerdere posts geweest waarvoor eerst toestemming gegeven moest worden. Dit moet dan handmatig gedaan worden door de moderators, ik zal hier blijvend naar kijken, maar het kan dus nog wel voorkomen dat je post niet direct geplaatst wordt.

·
The only way is up
80,195 Posts
Er worden al voorbereidende werkzaamheden gedaan voor de migratie, hierdoor kan het voorkomen dat er forum raar geageerd of dat functies tijdelijk niet gebruikt kunnen worden. Er wordt naar deze problemen gekeken om ze zo snel mogelijk op te lossen.

Vanochtend zijn er bijvoorbeeld meerdere posts geweest waarvoor eerst toestemming gegeven moest worden. Dit moet dan handmatig gedaan worden door de moderators, ik zal hier blijvend naar kijken, maar het kan dus nog wel voorkomen dat je post niet direct geplaatst wordt.
Ja dat goedkeuren krijg ik ook steeds te zien. Lijkt me voor jullie ook niet handig, zeker als je in een migratie project zit.
Moet het forum voor de migratie ook (tijdelijk) offline?

·
Moderator
43,741 Posts
Ik hoef gelukkig zelf niks aan de migratie te doen. Maar ik ben wel gewoon aan het werk, ondanks dat het niet heel moeilijk is om alles goed te keuren kan ik het niet real-time bijhouden.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Het forum zal vanaf 22maart ongeveer een 48u 'read only' zijn.
Voor de rest moeten we ons behelpen met heel wat posts goed te keuren. Sommige leden kunnen nu tijdelijk helemaal niets meer posten.

·
Registered
5,997 Posts
^^Het liken van posts lukt ook niet meer, heeft dat ook met de migratie te maken? Heel veel succes ermee verder, het lijkt me inderdaad een ongelooflijk grote klus.

·
Moderator
43,741 Posts
De like functie is voor een deel van de forumleden op dit moment niet mogelijk, dit komt inderdaad door de voorbereidingen van de migratie.

Het lijkt er nu gelukkig wel op dat er geen posts meer zijn waarvoor goedkeuring noodzakelijk is. Ik hou het nog wel in de gaten.

Mochten er nog andere problemen zijn, meld ze dan in deze thread of anders per PM aan mij of een andere moderator.

·
Registered
12,004 Posts
Oei, niet meteen fan van de nieuwe lay-out. Een beetje druk in vergelijking met de vorige, zeker de de balk rechts en onder de post (de "Recommended Reading") kan wat mij betreft weg.

Ook kan je de fora niet meer in zijn geheel zien zoals vroeger.

·
Registered
3,829 Posts
De eerste indruk is niet slecht, alleen daarna is het even zoeken. Al die uitklapmenu's voor subfora's zijn behoorlijk vervelend/onnodig en maken het moeilijk om door het forum te navigeren.

·
Registered
5,684 Posts
Poeh, had de aankondiging even gemist en vroeg me al af wat er gaande was. Een nieuw huis is altijd wennen, dat is hier nu zeker ook zo. Maar werd wel tijd voor een upgrade. Zullen zien hoe het voelt en werkt allemaal over een week of wat.

261 - 280 of 340 Posts