SkyscraperCity banner

281 - 300 of 340 Posts

·
MP
7,955 Posts
Daar wordt aan gewerkt, geloof ik. Ook ik zou dat op prijs stellen.

Verder oogt het netjes hoor. De advertenties zijn wat prominenter, maar ja, het moet ook bekostigd worden dus dat dient de goede zaak. Ik heb het forum nu wel op "dark mode" gezet, anders is het me te wit.

Klein gemisje: de woonplaatsen van de gebruikers.

·
Super Moderator
8,749 Posts
@Plaas als je naar iemand zijn profiel gaat kan je de woonplaats wel nog zien. Kunne ze waarschijnlijk ook nog wel aanpassen dat het onder de avatar komt te staan.

EDIT:Als je over het vlagje hoovert onder de avatar komt de plaats ook tevoorschijn!

·
Registered
5,997 Posts
Mooi layout, ziet er gelikt uit en is weer mooi bij de tijd. De extra statistieken zoals wie de meeste berichten heeft geplaatst in bepaalde threads vind ik een leuke toevoeging. Vind wel op één of andere manier de lisjt van threads wel wat minder overzichtelijk geworden, maar misschien is dat ook een kwestie van wennen.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Is het mogelijk om het holands hoogbouw forum helemaal uit te klappen?? zodat alle subforums zichtbaar zijn zoals vroeger......
We hebben gevraagd om dit voor alle subfora te doen inclusief dat alle subfora waar zichtbaar worden op het volledige forum overzicht. Helaas zijn er momenteel nog dringendere zaken...

·
Registered
675 Posts
Ik zie dat we een typische amerikaanse eigenaar hebben: reageren als hij een geweldige nieuwe feature kan aanprijzen maar voor de rest wortelen in de oren.

Alle avatars en fotos zijn als een gek aan het knipperen/shaken van scherp naar onscherp en weer terug.

Na het onderhoud van een paar minuten geleden is het nu wel leker snel........

·
Super Moderator
8,749 Posts
Dat vlagjes systeem is enkel gebaseerd op je IP adres. Dus dat kan wel eens tegenvallen. En tja ik denk dat Magistraler in een grens regio woont. Zoveel was al langer duidelijk toch?

·
Gay love is love too
9,444 Posts
Waar is de knop waarmee je naar de eerste ongelezen post van een topic kan? Die is weg.

Je kan nu op de topictitel klikken (en dan begin je op pagina 1) of je kan op "moments ago" aan de rechterkant klikken, maar dan eindig je steevast bij de allerlaatste post.

Heel vervelend. Heb ik iets over het hoofd gezien?

·
Registered
5,684 Posts
Eens, niet fijn dat. Of ik moet ook iets over het hoofd zien.

En zo te zien kun je zien dat er gepost is in een topic doordat de topic titel iets oplicht, of zelf kijken naar de tijd vd laatse post. Als dat wat duidelijker kan, bij oude forum waren het die oranje icoontjes die je gelijk lieten zien waar gepost was. Dat is nu toch vrij onduidelijk vind ik persoonlijk, maar misschien zie ik ook hier iets over het hoofd.

·
Frans Woerden
26,204 Posts
Vind het waardeloos nu. Lijkt wel Sesamstraat. Helft reclame. Mij zie je hier voorlopig niet meer terug. Updates doe ik via mijn twitteraccount.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Voordat iedereen begint te klagen, lees de FAQ even door. Vele vragen zoals de laatst gelezen post en hoe je daar raakt staan daar ook uitgelegd.

User FAQ's:

·
Gay love is love too
9,444 Posts
Voordat iedereen begint te klagen, lees de FAQ even door. Vele vragen zoals de laatst gelezen post en hoe je daar raakt staan daar ook uitgelegd.

User FAQ's:
Ja, bij de FAQ staat dat je naar de eerste ongelezen post kan gaan door op de topic-titel te klikken:

Maar dat werkt dus niet. Als je op de topic-titel klikt, wordt je naar pagina 1 van het topic gestuurd.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Je komt op pagina 1 omdat het forum niet langer weet welke threads jij gelezen hebt. Die info zit in je cookies/cache van de vorige website... Dus ofwel klik je eenmalig alle relevante topics voor jou open op de laatste pagina (als je zeker geen posts wil missen) ofwel kies je 'mark all forums read'(met de kans dat je nu even een paar posts mist) Daarna zou het netjes moeten werken.

Beetje omslachtig maar er zit niets anders op. :)

·
Rick Bakker
5,138 Posts
Ik ben er nog niet kapot van, het is waarschijnlijk 90% wennen maar het voelt nu alsof we van ons knusse Europese clubhuis naar een lawaaierig Amerikaanse feestzaal zijn verhuisd, er is weinig begrip van onze nieuwe amerikaanse overlords voor het sentiment wat er bestaat onder de voornamelijk europese leden. De tussenliggende ads die lijken op reacties van users zijn verwarrend en goedkoop en die aan de zijkant veel te groot. Dat was voorheen wat minder 'in your face' en toen had ik ook m'n adblocker uitstaan, die gaat nu weer aan. Jammer ook dat je moet betalen voor een dragelijke 'read mode' Het lijkt niet meer om de user content te gaan, als er maar genoeg geld word verdient. Jammer!

Wel positief is de gallery in je profiel, dat scheelt een hoop werk en er zal nog genoeg zijn wat ook fijner is dan voorheen maar eerste indruk is meh

·
Registered
5,684 Posts
Je komt op pagina 1 omdat het forum niet langer weet welke threads jij gelezen hebt. Die info zit in je cookies/cache van de vorige website... Dus ofwel klik je eenmalig alle relevante topics voor jou open op de laatste pagina (als je zeker geen posts wil missen) ofwel kies je 'mark all forums read'(met de kans dat je nu even een paar posts mist) Daarna zou het netjes moeten werken.

Beetje omslachtig maar er zit niets anders op. :)

Oke...duidelijk. Dat soort dingen al geprobeerd mbt nieuwe posts, maar de reden waarom je daar niet terecht me niet gerealiseerd.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Voor de leesbaarheid van het forum te verbeteren verwend Coth ons met een styling. (tijdelijke oplossing tot als VS wat aanpassingen maakt).

Het is beter geloof me maar.

Made another version. XF2 stock style-like looking.

You need to install Stylus to use it.
Firefox
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/styl-us/
Chrome
https://chrome.google.com/webstore/detail/stylus/clngdbkpkpeebahjckkjfobafhncgmne?hl=en
Opera/Yandex/Edge Chromium
https://addons.opera.com/en/extensions/details/stylus/

This can be easily integrated into current style.

·
Registered
1,311 Posts
Het is even wennen. Ik hoop dat het gaat bevallen. Ik heb zelf geen last van reclame, want ik gebruik Brave browser. Wel vind ik die hele ruimte rechts nutteloos. Veel wit, kan beter gebruikt worden voor meer ruimte voor de posts.

281 - 300 of 340 Posts