SkyscraperCity banner

301 - 320 of 340 Posts

·
Martin
2,441 Posts
In normale modus is het echt zwaar onleesbaar, alles blend in elkaar over. In dark modus is het een stuk beter.

Ik krijg wel op elke nieuwe pagina die ik open een 'enable notifications bericht'. Kan dat uit?

·
Super Moderator
8,749 Posts
In normale modus is het echt zwaar onleesbaar, alles blend in elkaar over. In dark modus is het een stuk beter.

Ik krijg wel op elke nieuwe pagina die ik open een 'enable notifications bericht'. Kan dat uit?
Zie mijn post op vorige pagina als tussenoplossing tot VS de forum layout wat aanpast.

·
Gay love is love too
9,444 Posts
Je komt op pagina 1 omdat het forum niet langer weet welke threads jij gelezen hebt. Die info zit in je cookies/cache van de vorige website... Dus ofwel klik je eenmalig alle relevante topics voor jou open op de laatste pagina (als je zeker geen posts wil missen) ofwel kies je 'mark all forums read'(met de kans dat je nu even een paar posts mist) Daarna zou het netjes moeten werken.

Beetje omslachtig maar er zit niets anders op. :)
Ik heb uitgelogd en daarna de hele browser leeggekiept (cookies, cache, geschiedenis...) en dat heeft gewerkt! Dankjewel. :)

·
Breakdown
584 Posts
Ik weet niet of ik het gewoon niet kan vinden, maar bij het oude forum kon je naast de titel op een knopje klikken waardoor je direct naar het laatste ongelezen bericht doorgestuurd werd. Is dat er nu ook, komt dat nog?

·
Registered
71 Posts
Bij mij werkt het perfect, Heb ik het nou goed gezien dat je van je eigen pc foto's kunt uploaden ze zonder eerst op het web te zetten?

·
Super Moderator
8,749 Posts
Ik weet niet of ik het gewoon niet kan vinden, maar bij het oude forum kon je naast de titel op een knopje klikken waardoor je direct naar het laatste ongelezen bericht doorgestuurd werd. Is dat er nu ook, komt dat nog?
Lees aub de posts net boven die van jou.

·
Rick Bakker
5,138 Posts
Het is even wennen. Ik hoop dat het gaat bevallen. Ik heb zelf geen last van reclame, want ik gebruik Brave browser. Wel vind ik die hele ruimte rechts nutteloos. Veel wit, kan beter gebruikt worden voor meer ruimte voor de posts.
Door je browser op 90% zoom te zetten (Chrome, FF) krijg je een veel leesbaarder ratio met wel ietwat kleinere letters maar geen nutteloze lege vlakken meer
35507

·
Biting User
612 Posts
deze reddit stijl zal wel wennen worden. De update van ~2005 maakte dit forum een stuk overzichtelijker iig, misschien nu weer..

·
Registered
1,311 Posts
Triest dat kritische posts verwijderd worden. Je kan van alles vinden van de update, maar dergelijke censuur is echt van een zeer, zeer laag niveau.

Edit: Bovenstaande blijkt niet waar te zijn.

·
Registered
3,933 Posts
Oh jeetje, deze website is wel echt flink op de kop gegaan. Ik moet er ook nog echt aan gaan wennen. Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat het forum gehackt was ofzo en ik verwachtte dat het snel weer online kwam, maar dit is het dus...

Misschien dat ik moet wennen, ik vind het ontzettend onoverzichtelijk.

·
Registered
1,311 Posts
In het Amsterdamse topic over Valley wordt dat gezegd door twee gebruikers. En in dit topic wordt daar ook naar verwezen door Runner. Ik heb het zelf niet ervaren. Maar ik ken Runner als een zeer gewaardeerde gebruiker hier. Kan me niet voorstellen dat hij dat zou verzinnen. Mocht dat wel zo zijn, dan neem ik mijn opmerkingen natuurlijk terug.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Broodje aap verhaal dan. Hier in deze draad is niets verwijderd en in de internationale secties al zeker niet. Het staat er bol van de negatieve reacties en kritische feedback.

Dus ik weet niet zo goed waar ze het vandaan hebben eerlijk gezegd. Er is geen censuur tenzij ze de algemene forum regels hebben overtreden (grof taalgebruik e.d.) maar dat was zeker niet in deze draad.

·
Super Moderator
8,749 Posts
Update: Ik zie geen verwijderde posts van deze twee users in deze draad. Misschien kan een andere moderator ze wel vinden?

EDIT: Blijkbaar stonden ze in een ander topic en waren ze niet verwijderd. Case closed :)

·
Super Moderator
8,749 Posts
Voor de liefhebbers van de oude huisstijl van SSC:

1)Download: Stylus add on voor jou browser: Chrome; Firefox, Opera
2)Download een andere stijl voor SSC:
  • FWP (oldskool vintage V bullitin look) Nog niet af, user werkt er nog aan maar wel heel duidelijk voor de oldskool fans.
  • SSC XF2 (moderne stijl maar met duidelijke afgeschermde posts en elementen van de huisstijl van SSC)
Je kan ze beiden installeren en gewoon bij de browser add-on ze aan of uit vinken naargelang welke stijl je wil.

301 - 320 of 340 Posts