Skyscraper City Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
213 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Skorzystalem z okazji wjechania na szczyt Rag Tower.

Widok mnie zaskoczyl, spodziewalem sie mniej zwartej zabudowy i niezbyt ciekawych krajobrazow. Jak jest- zobaczcie sami

To wlasnie on : )




Okolice...


...calkiem przyjemne




Tutaj rosnie sobie bambus


Glowne wejscie do budynku



I u gory

























Fajne miejsce do pracy i do mieszkania (tak, apartementy tez sa)








Wieza wielofunkcyjna, wstepu na nia nie ma











 

·
Pobierowo jest OK!
Joined
·
12,531 Posts
Kurcze, nawet nie wiedziałem, że można wejść na ten taras widokowy. Powiedz mi proszę czy wejście było płatne (jeśli tak, to ile euraczków) oraz czy to był ten wieżowiec przy Huyssenallee? Z tym parkingiem podziemnym? Jeśli nie, to powiesz proszę, na którym budynku byłeś, bo nazwa niewiele mi mówi, aczkolwiek wydaje mi się, że musiał to być jeden z tych wieżowców koło dworca gł.
 

·
Registered
Joined
·
213 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Kurcze, nawet nie wiedziałem, że można wejść na ten taras widokowy. Powiedz mi proszę czy wejście było płatne (jeśli tak, to ile euraczków) oraz czy to był ten wieżowiec przy Huyssenallee? Z tym parkingiem podziemnym? Jeśli nie, to powiesz proszę, na którym budynku byłeś, bo nazwa niewiele mi mówi, aczkolwiek wydaje mi się, że musiał to być jeden z tych wieżowców koło dworca gł.
Niestety nie mozna wejsc zawsze. Mozna bylo tylko mz jakiejs okazji tamtego dnia, w ktorym tam bylem. Nie wiem dokladnie ale to ten najnowszy i najwzszy wiezowiec. Wejscie bylo za darmo
 

·
3D
Joined
·
7,285 Posts
Zdjęcia świetne, ale nie wiem... albo dzisiaj jestem poprostu w takim humorze, albo jakoś mnie denerwuje ten na maxa sterylny klimat większości niemieckich miast. Czasem to już ryje powoli beret, pomimo, że urbanistyka pierwsza klasa i porządek to jakoś poczułem lekkie uczucie poddenerwowania po tych fotakch. Ale pewnie to tylko uczucie...

ps z Berlinem nie mam takiego uczucia :) ( ahh... to na wypadek, gdyby Szalony ~ tu przyszedł i to przeczytał :_) )
 

·
Registered
Joined
·
213 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Zdjęcia świetne, ale nie wiem... albo dzisiaj jestem poprostu w takim humorze, albo jakoś mnie denerwuje ten na maxa sterylny klimat większości niemieckich miast. Czasem to już ryje powoli beret, pomimo, że urbanistyka pierwsza klasa i porządek to jakoś poczułem lekkie uczucie poddenerwowania po tych fotakch. Ale pewnie to tylko uczucie...

ps z Berlinem nie mam takiego uczucia :) ( ahh... to na wypadek, gdyby Szalony ~ tu przyszedł i to przeczytał :_) )
Normalna sprawa, to tzw. szok kulturowy :)
Da sie przyzwyczaic ale potem ciezko moze byc sie odzwyczaic.
 

·
Pobierowo jest OK!
Joined
·
12,531 Posts

·
Mainland Sea & Sky
Joined
·
6,242 Posts
Nice building !
 

·
Registered
Joined
·
213 Posts
Discussion Starter · #13 · (Edited)
Niecały rok później- luty 2008. Kolejny set, już nie z rag tower. Jak widać w Essen zaczyna się już wiosna.

Essen- miasto zakupów







Wspomniany wcześniej rag tower

















Jak dla mnie bajka


Na placu za budynkami odbyło sie love parade 2007


















 

·
midnight talker
Joined
·
2,725 Posts
dosyc byle jakie, standarty urbanistyczne, architektoniczne i czystosci zupelnie osiagalne nawet dla najbardziej przecietnych miast w polandii w niespelna 10lat (przynajmniej po tych zdjeciach ktore przetrwaly)









Ograniczona Odpowiedzialnosc Ortograficzna
 

·
ɔıɔıɯʞ ʎuz&#596
Joined
·
1,639 Posts
Bardzo fajne miasto, byłem tam parę tygodni temu, ale zrobiłem słabe foty ;)
 

·
Registered
Joined
·
213 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Miasto jest dla mnie dobre na mały urlop, zwłaszcza wiosną. Zagłębie Ruhry to prawdziwe zagłębie różnych ciekawych ludzi.
Subs, twoje zdjęcia na forum opisywane są jako świetne, więc słabe powinny być ok :)
 

·
Pobierowo jest OK!
Joined
·
12,531 Posts
1 - 19 of 19 Posts
Top