SkyscraperCity Forum banner
1 - 11 of 606 Posts
De volgende keer dat ik bij een training van Excelsior ga kijken ga ik heel hard "Daan!" roepen. :D
  • Like
Reactions: 1
Bob, jij zit toch op de Sjaak Polak tribune?
Ik begrijp dat Binnenland de afgelopen 20 jaar 15 keer kampioen is geweest en aan de Europese top staat al vele jaren. En dat daar een grote hoeveelheid spelers vandaan komen die in buitenlandse competities spelen? En die met jet Nderlands team ook regelmatig Europees kampioen worden en nr. 5 staan op de wereldranglijst. Dat Binnenland toch?
Afgezien dat Neptunus sinds 1994 twaalf keer landskampioen is geweest, en de Europese cup voor het laatst in 2004 is gewonnen voldoet het landskampioenschap van Neptunus gewoon aan de verwachtingen. Club van het Jaar wordt je als je in het afgelopen jaar boven verwachting presteert. Een ouvreprijs lijkt me meer van toepassing op Neptunus.
See less See more
Maar een oeuvreprijs zou kunnen al is dat in sport wmb voor een team een erg rare prijs. Een oeuvreprijs is iets dat in de kunstwereld hoort.
Rintje Ritsma heeft er zojuist een gewonnen "voor zijn hele sportieve loopbaan", genaamd de Fanny Blankers-Koen Carrièreprijs. Zo ongebruikelijk is dat blijkbaar niet in de sport.
See less See more
Ik lees trouwens dat de coach van Neptunus (dat vanaf volgens seizoen door het leven gaat als Curaçao Neptunus) uitgeroepen is tot Rijnmondse Sportcoach van het Jaar. Iedereen blij dus. :)
Tja, ik heb ooit eens de marathon uitgelopen hier, wat voor mij een wereldprestatie was, maar heb daar ook geen prijs voor gekregen. Als we ons druk moeten maken over of een prijs al dan niet terecht is toegekend, dan kunnen we de hele dag wel bezig blijven.
Inzet van het reserveteam en graag snelle uitschakeling is dus de boodschap.
Gebeden helaas niet verhoord. :D
Dit soort puntjes zijn de duurdere. Mooi dat Excelsior die pakt. :)
De eerste drie punten zitten al weer in de tas. :cool:
  • Like
Reactions: 1
Best sneu voor Sparta, staan ze voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens in het linkerrijtje van de Eredivisie, zijn ze nog steeds de derde club van Rotterdam. :D
  • Like
Reactions: 3
"Net als Excelsior zijn wij als bedrijf altijd in beweging om dingen steeds beter te maken"
Ongeveer net zo creatief als die bink van Keuken Kampioen mbt de sponsoring van de Eerste Divisie Hanskraaijmongooljuniorcompetitie (toch, Bob?) ;)

Keuken Kampioen said:
"Het zijn allebei nuchtere, Nederlandse merken die voor alle Nederlanders toegankelijk zijn."
See less See more
1 - 11 of 606 Posts