De volgende keer dat ik bij een training van Excelsior ga kijken ga ik heel hard "Daan!" roepen. 
Afgezien dat Neptunus sinds 1994 twaalf keer landskampioen is geweest, en de Europese cup voor het laatst in 2004 is gewonnen voldoet het landskampioenschap van Neptunus gewoon aan de verwachtingen. Club van het Jaar wordt je als je in het afgelopen jaar boven verwachting presteert. Een ouvreprijs lijkt me meer van toepassing op Neptunus.Ik begrijp dat Binnenland de afgelopen 20 jaar 15 keer kampioen is geweest en aan de Europese top staat al vele jaren. En dat daar een grote hoeveelheid spelers vandaan komen die in buitenlandse competities spelen? En die met jet Nderlands team ook regelmatig Europees kampioen worden en nr. 5 staan op de wereldranglijst. Dat Binnenland toch?
Rintje Ritsma heeft er zojuist een gewonnen "voor zijn hele sportieve loopbaan", genaamd de Fanny Blankers-Koen Carrièreprijs. Zo ongebruikelijk is dat blijkbaar niet in de sport.Maar een oeuvreprijs zou kunnen al is dat in sport wmb voor een team een erg rare prijs. Een oeuvreprijs is iets dat in de kunstwereld hoort.
Gebeden helaas niet verhoord.Inzet van het reserveteam en graag snelle uitschakeling is dus de boodschap.
Ongeveer net zo creatief als die bink van Keuken Kampioen mbt de sponsoring van de"Net als Excelsior zijn wij als bedrijf altijd in beweging om dingen steeds beter te maken"
Keuken Kampioen said:"Het zijn allebei nuchtere, Nederlandse merken die voor alle Nederlanders toegankelijk zijn."