SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 606 Posts
Domper?

Ik kijk juist enorm uit naar het komende seizoen. De Jupiler League Play-Offs waren minstens zo leuk als dat hele WK voetbal :cheers:

En je moet niet kijken hoor, je mag. En je mag ook naar HCR - Kampong als je dat leuker vindt ;)

See less See more
  • Like
Reactions: 1
Weer 4 jaar wachten om een kans te krijgen op die felbegeerde eerste ster.
Voor supporters die erg opgewonden worden van sterren op hun shirt is er ook een plek op internet ;)

^^Ik heb 'm ook binnen :pepper:
Van Persie tribune neem ik aan? :D :D
See less See more
En dan belt zomaar opeens niemand minder dan Rick Kruys om je te bedanken voor de steun afgelopen seizoen en de aanschaf van de seizoenkaart voor komend seizoen.

#excelsiorfamilie

:eek:kay:
  • Like
Het eerste punt is binnen :)

Laatste keer dat Excelsior een punt overhield aan de openingswedstrijd in de eredivisie was in 1984.
Heracles heeft zich vanavond nadrukkelijk gemeld in de strijd om de play-offs. Morgenavond stunten in Heerenveen en volgende week thuis winnen van Heracles en de kloof is al 10 punten :)
Bij winst vanavond is Excelsior koploper van de Eredivisie en heeft het gewoon opeens de Champions League in zicht :D
  • Like
Heerenveen - Excelsior

Als mijn agenda het toelaat, ze niet gelijk uit spelen als Feyenoord thuis speelt en de vervoersregelingen het mogelijk maken ga ik met mijn zoontje dit jaar ook naar de uitwedstrijden van Excelsior. Dat worden er zoals het er nu naar uit ziet een stuk of vijf dit seizoen, en Heerenveen was daar de eerste van. Een paar plaatjes gemaakt van het sfeervolle Abe Lenstra Stadion.

23-08:

1. De kaartjes

2014-08-23 Tickets sc Heerenveen - Excelsior by Topaas, on Flickr

2. Het stadion

2014-08-23 Heerenveen - Abe Lenstra Stadion - 1 by Topaas, on Flickr

3. Onder dit logo stond zo'n dweilorkest wat we uit Thialf kennen te toeteren.

2014-08-23 Heerenveen - Abe Lenstra Stadion - 2 by Topaas, on Flickr

4. De tunnel die de argeloze bezoeker beschermt tegen woeste Friezen.

2014-08-23 Heerenveen - Abe Lenstra Stadion - 4 by Topaas, on Flickr

5. Het uitvak was niet helemaal uitverkocht

2014-08-23 Heerenveen - Abe Lenstra Stadion - 5 by Topaas, on Flickr

6. Ook rond het uitvak is bescherming aangebracht die behoorlijk het zicht ontneemt op het strafschopgebied aan deze zijde van het stadion.

2014-08-23 Heerenveen - Abe Lenstra Stadion - 7 by Topaas, on Flickr

7. Overzicht van het stadion.

2014-08-23 Heerenveen - Abe Lenstra Stadion - 8 by Topaas, on Flickr
See less See more
7
  • Like
Zo, de punten zijn binnen.

Degradatiekandidaat nummer 1 lijkt toch wel Heracles, daar gaat een ontslag van de trainer niets aan redden, wat een zootje.

Excelsior speelt leuk voetbal, met snelle mannen aan de zijkant en een middenveld wat goed staat. Zorgpunt is de linkerkant en de keeper.
Rijnmond meldt dat Excelsior en Feyenoord rond zijn voor wat betreft de verhuur van Hahn. Hahn zelf moet nog akkoord gaan.
Erg jammer, want Excelsior was heer en meester gedurende het grootste deel van de wedstrijd. Bruins oogde voor de rode kaart net zo actief als in zijn laatste maanden bij Feyenoord :eek:hno:
^^Aangezien zoonlief voor Excelsior is, is het een kwestie van onderhandelen en die sleepte deze wedstrijd bij de onderhandelingstafel vandaan. De vrouwelijke helft van het gezin Topaas heeft daarom de honeurs in de Kuip vandaag waargenomen ;)
  • Like
Als Luigi Bruins ontdekt dat een mens in staat is om hard te lopen wordt het een echte topper.

Dat FC Twente Engelaar heeft gehaald begrip ik sinds gisteren ook, past moeiteloos bij het tempo wat Twente speelt.

Was weer een fijne wedstrijd. En weer was Woudestein uitverkocht. Excelsior werkt hard aan klantenbnding en dat heeft er in ieder geval toe geleid dat seizoenkaart nummer 3 in huize Topaas besteld gaat worden, nu voor dochterlief :)
See less See more
  • Like
Van het vooraf gevreesde betonvoetbal is tot nu toe geen sprake.
Wie vreesde daarvoor dan?

Excelsior behaalde de promotie met leuk en fris aanvallend voetbal, en er is geen moment sprake van geweest dat ze die stijl zouden verlaten. Ook het aankoopbeleid afgelopen zomer en de opstelling die ze vanaf het begin hanteerden met twee snelle vleugelspelers gaven geen enkele aanleiding om te vrezen voor betonvoetbal.

Dus ben wel benieuwd wie er vreesde voor betonvoetbal?
See less See more
Reteketet....

Wat een heerlijke pot voetbal. Maar hebben we nu een punt gewonnen of 2 verloren?
Het gaat natuurlijk niet enkel om een soort puntensysteem waarbij geldt dat elke gewonnen titel een paar punten is en wie de meeste heeft automatisch wint. Overigens als het louter zou draaien om gewonnen titels dan zijn de prestaties van Binnenland natuurlijk nog wel een stukje hoger aan te slaan dan die van Neptunus.

De verkiezing van sportman/-vrouw/ploeg van het jaar is een verkiezing waarin de bijzonderheid van de sportieve prestatie wordt beoordeeld door publiek en vakgenoten.

Zoals zo vaak weet Van Gaal dat uitstekend te verwoorden, luister even naar zijn speech van gisteravond, vanaf heden verplichte lesstof voor elke sportcoach wat mij betreft.
See less See more
1 - 20 of 606 Posts